Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Läste att foo fighters ställer in resten av sin turné pga det hemska som hänt i Paris. Är det inte så att " show must go on "?

Ja, det visade väl Grohl med sin nybrutna fot sist men detta är något lite större dock. Det är en ganska orolig värld vi sitter i just nu. Ju mer man tänker på det desto mer komplicerat blir läget. Har det varit såhär rörigt sedan 30-talet? IS, terror, krig, flyktingsituationen, inhemska galningar med div svärd och mer gängrelaterade grejor med granater skjutvapen och bomber, Kikki Danielsson har ont någonstans, ryssens små utflykter kors och tvärs, flygplan som skjuts ner, veliga politiker som vänder åsikter beroende vilket håll det blåser åt för tillfället och jag har bara fem öl kvar...
Link to comment
Dela på andra sajter

Jammade lite till ett backingtrack och la upp på fejjan. Bra spridning där. Över 500 på en dag 😳 Nu la jag den på tuben! Försökte få det lite bluesigt men ändå 80-taligt. Hoppas ni gillar 🙂

Gott lir!

Det är det som gör Facebook till det bästa sociala nätverket i min mening. Speciellt om man driver en sida för ett varumärke eller liknande. Då kan man alltid få fram statistik över hur ens inlägg sprids, hur många som klickar/scrollar förbi etc.

Och spelar man bara sina kort rätt kan man nå väldigt mycket människor väldigt snabbt.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...