slejnard Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Spela in soffan? 😱 Japp. Fett! *holy copeter*
slejnard Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Läste att foo fighters ställer in resten av sin turné pga det hemska som hänt i Paris. Är det inte så att " show must go on "?
Dark Of Light Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Läste att foo fighters ställer in resten av sin turné pga det hemska som hänt i Paris. Är det inte så att " show must go on "? Ja, det visade väl Grohl med sin nybrutna fot sist men detta är något lite större dock. Det är en ganska orolig värld vi sitter i just nu. Ju mer man tänker på det desto mer komplicerat blir läget. Har det varit såhär rörigt sedan 30-talet? IS, terror, krig, flyktingsituationen, inhemska galningar med div svärd och mer gängrelaterade grejor med granater skjutvapen och bomber, Kikki Danielsson har ont någonstans, ryssens små utflykter kors och tvärs, flygplan som skjuts ner, veliga politiker som vänder åsikter beroende vilket håll det blåser åt för tillfället och jag har bara fem öl kvar...
slejnard Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Jo det är kaos! Och det sägs att kaos är granne med Gud. Herren är nära ☺️... Han är i längsta! 😮
Dark Of Light Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Jo det är kaos! Och det sägs att kaos är granne med Gud. Herren är nära ☺️... Han är i längsta! 😮 Ja, men vad ini glödheta GÖR han åt saken då. SKICKA EN BLIXT på di däringa lakansmarodörerna!
slejnard Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Ätit upp bilpåsen å en guldnougat. Kollar nu moreaus mfl
Naymari Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Ska du emigrera? Jag vill dit och arbeta. Men om jag vill bosätta mig där permanent vet jag inte i nuläget.
Neosus Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Tjennaaaare (som en gammal jobbarkompis brukade säga)! 😄
Neosus Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Jag tittar på Jenny Strömstedt! ...eller ja inte på direkt på henne utan på hennes....vahettere.... Program! På teve! Fast på internet!
slejnard Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 😄 Jag tittar på Jenny Strömstedt! ...eller ja inte på direkt på henne utan på hennes....vahettere.... Program! På teve! Fast på internet! ☺️
slejnard Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Jammade lite till ett backingtrack och la upp på fejjan. Bra spridning där. Över 500 på en dag 😳 Nu la jag den på tuben! Försökte få det lite bluesigt men ändå 80-taligt. Hoppas ni gillar 🙂
Neosus Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Jag gillar´t! Bra spelat och så låter den ju bra tycker jag. Förstärkaren alltså.
slejnard Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Tack neosus. Jo den är som ettrig med sansampen till! Lyckades få direktlänk nu:
Naymari Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 (redigerat) Jammade lite till ett backingtrack och la upp på fejjan. Bra spridning där. Över 500 på en dag 😳 Nu la jag den på tuben! Försökte få det lite bluesigt men ändå 80-taligt. Hoppas ni gillar 🙂 Gott lir! Det är det som gör Facebook till det bästa sociala nätverket i min mening. Speciellt om man driver en sida för ett varumärke eller liknande. Då kan man alltid få fram statistik över hur ens inlägg sprids, hur många som klickar/scrollar förbi etc. Och spelar man bara sina kort rätt kan man nå väldigt mycket människor väldigt snabbt. Redigerat 14 november 2015 av Naymari
slejnard Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Tack! Jo jag vart nästan schockad. Kom på en låt nu. Knakse lägga grunden ikväll. Fördel med att bo i hus! Mickad stärkare blir det 😄
Den Gode Postat 14 november 2015 Postat 14 november 2015 Jammade lite till ett backingtrack och la upp på fejjan. Bra spridning där. Över 500 på en dag 😳 Nu la jag den på tuben! Försökte få det lite bluesigt men ändå 80-taligt. Hoppas ni gillar 🙂 Riktigt bra.
Recommended Posts