Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, vilket helvete... Paris är ett farligt ställe, ständigt i kikaren på terrordåd. Åsa Romsons tanklösa mun pladdrar som vanligt helt utan koppling till något filter. Är det Tourettes tro?

Annons
Postat (redigerat)

... och vart faen är helikoptern??? Blev så upprörd att jag glömde helikoptern.. Nåja man får väl ta en av de andra hundra jag lagt ut.

Men så fruktansvärt, ja det i Paris alltså. Vart ska det sluta och varför just Paris jämt? Det finns ju andra länder som IS inte är sams med (Ja jag säger IS fast de inte tagit på sig det hela... ännu) än Frankrike.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ugh, baksmällan är ju nog.

You and me both. Hade en hejdundrande födelsedagsfest igår. Det blev väldigt snabbt annan stämning strax efter midnatt när nyheten nådde Sverige. Mina tankar går till Paris idag.

Postat (redigerat)

I kväll är det kvalificeringsmatch mot danskjävlarna för att ta sig till slutspelet i fotbolls-em.

Edit - Rättstavningen ville ändra danskjävlarna till danskvällarna.

Redigerat av Den Gode
Postat

Jomen såklart, och input 2 kan användas för att spela in den rena gitarrsignalen om man aktiverar hög-impedans.

Ninja. 🙁

Postat

Tack! 🥰

Mitt nuvarande ljudkort är gammalt och fungerade inte så bra i Windows 10. 😆 Behöver köpa ett nytt och det där var billigt och hade MIDI-ingångar och verkar ha fått bra recensioner. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.