Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På spåret gick ganska bra för mig idag. Men var det inte ganska nyligen de frågade om bauhaus? Säkert bara en sju åtta år sedan.

Postat

På spåret gick ganska bra för mig idag. Men var det inte ganska nyligen de frågade om bauhaus? Säkert bara en sju åtta år sedan.

Det är möjligt. Art deco nämnde man sedan som om det nästan voren en gren av bauhaus när det i själva verket är rena rama motsatsen. Upprörande. Eller hur?

Postat

Det är möjligt. Art deco nämnde man sedan som om det nästan voren en gren av bauhaus när det i själva verket är rena rama motsatsen. Upprörande. Eller hur?

Jag har ingen aning hur bauhaus det ut, bara att det är en tysk grej som inte alls bara är ett byggvaruhus. 😄

Postat

Hörde talas om att KISS VAR med. Hade lätt klarat den frågan 😑

Det gjorde inte jag, tråkigt nog. Och inte någon av de tävlande heller. Speciellt inte elisabeth höglund.

Postat

Hörde talas om att KISS VAR med. Hade lätt klarat den frågan 😑

Hade ingen aning om att det var en kisslåt. Det lät som nån slags ballad utan refräng. Jag tyckte att jag kände igen pianointrot, men det var nog för att det påminde om jackson brownes the pretender.

Postat

Nä hon har alldeles får många skator i håret

Men hon är inte dum. Hon är iofs virrig, men hon träffar rätt ganska ofta.

Postat

Skator finns i era byxor och Höglund är cool.

Vad är det för skillnad på MIDI-controllers och MIDI-keyboards?

Det måste vara något mycket uppenbart eftersom jag inte fattar. Någon?

Postat

En midi controller har väl aldrig några inbyggda ljud. det behöver inte heller innehålla ett klaviatur, utan kan vara en uppsättning rattar och reglar.

Postat

Hade ingen aning om att det var en kisslåt. Det lät som nån slags ballad utan refräng. Jag tyckte att jag kände igen pianointrot, men det var nog för att det påminde om jackson brownes the pretender.

Var det Beth månntro? Etta på billboard 1977. ☺️

Postat

en midi keyboard behöver inte heller innehålla några inbyggda ljud, men har alltid ett klaviatur.

Jaha - alltså -den ska kopplas till en DAW så då behöver den väl inga egna...ljud?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.