Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

He gott!

Kul å ha nära för en gångs skull till p-dagarna. 35 km till Storforsen hemifrån. Värmer upp här i soffan på hotellet med nyinköpt torkad renentrecote snus å tjock-tv ☺️. Slutar med lunch imorn kl 12 å sen e de helg!

Torkad renentrecotesnus, tänk vad di hittar på di däringa japanerna.
Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker att lista ut om det är säkert att installera nån slags emulator så man kan köra Garageband på PC:n:

Vet inte vad det är för "emulator" du snackar om. Det mest buggfria alternativet vore troligen att köra OS X i en hypervisor, så som vmware workstation eller virtualbox, där du installerar Garageband.
Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad det är för "emulator" du snackar om. Det mest buggfria alternativet vore troligen att köra OS X i en hypervisor, så som vmware workstation eller virtualbox, där du installerar Garageband.

På tal om Emulator, så kom o tänka på förra året när jag satt på fikarasten på jobbet och några besökare/kunder går förbi och en kille stannar till och tittar på mig och frågar:

-Ursäkta, Är det Memphis? (Eller om han sade Josef, minns inte. xD)

-Öh, ja?

-Tjena, det är Emulator, från Studioforum och Kontrollrummet.

(Tog 2 långa sekunder innan jag kopplade)

-Åh fan! Tja! xD

😄

Jag var rätt chockad att han kände igen mig. Är iofs vänner på fejjan, men ändå.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad det är för "emulator" du snackar om. Det mest buggfria alternativet vore troligen att köra OS X i en hypervisor, så som vmware workstation eller virtualbox, där du installerar Garageband.

Det kallas tydligen Androidemulatorer. Det finns två stycken, BlueStacks och Andy. Om man installerar någon av dem ska man sedan kunna installera diverse IOS/Androidappar och köra dem på PC:n, som t ex Garageband.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om Emulator, så kom o tänka på förra året när jag satt på fikarasten på jobbet och några besökare/kunder går förbi och en kille stannar till och tittar på mig och frågar:

-Ursäkta, Är det Memphis? (Eller om han sade Josef, minns inte. xD)

-Öh, ja?

-Tjena, det är Emulator, från Studioforum och Kontrollrummet.

(Tog 2 långa sekunder innan jag kopplade)

-Åh fan! Tja! xD

😄

Jag var rätt chockad att han kände igen mig. Är iofs vänner på fejjan, men ändå.

Emulator vart nog starstruck 🥰

Yep! 😄

Going IRL like a boss.

628b31ef5fea67162bcb271e269030fe.jpg

😮😎

😄

Pics us or it ... 😑

Japp 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...