Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 (redigerat) Redigerat 11 november 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 (redigerat) Redigerat 11 november 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 kakakaffe He gott! Kul å ha nära för en gångs skull till p-dagarna. 35 km till Storforsen hemifrån. Värmer upp här i soffan på hotellet med nyinköpt torkad renentrecote snus å tjock-tv ☺️. Slutar med lunch imorn kl 12 å sen e de helg!
Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Har du ritat sönder taket 😮 Nej den höll men det blev ett hål till propellersnurreggrejsimojjen. 😑
Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 He gott! Kul å ha nära för en gångs skull till p-dagarna. 35 km till Storforsen hemifrån. Värmer upp här i soffan på hotellet med nyinköpt torkad renentrecote snus å tjock-tv ☺️. Slutar med lunch imorn kl 12 å sen e de helg! Torkad renentrecotesnus, tänk vad di hittar på di däringa japanerna.
Neosus Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Ska man kolla på en film eller ska man filma en koll? 😲😕
Pico Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Försöker att lista ut om det är säkert att installera nån slags emulator så man kan köra Garageband på PC:n: Vet inte vad det är för "emulator" du snackar om. Det mest buggfria alternativet vore troligen att köra OS X i en hypervisor, så som vmware workstation eller virtualbox, där du installerar Garageband.
Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Den dära Jill Johnson är en go liten pingla. Är inte så förtjust i vanlig havrepop, möjligtvis i outlaw varianten men Jills Veranda utstrålar en värme i TVn.
Memphis Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Vet inte vad det är för "emulator" du snackar om. Det mest buggfria alternativet vore troligen att köra OS X i en hypervisor, så som vmware workstation eller virtualbox, där du installerar Garageband. På tal om Emulator, så kom o tänka på förra året när jag satt på fikarasten på jobbet och några besökare/kunder går förbi och en kille stannar till och tittar på mig och frågar: -Ursäkta, Är det Memphis? (Eller om han sade Josef, minns inte. xD) -Öh, ja? -Tjena, det är Emulator, från Studioforum och Kontrollrummet. (Tog 2 långa sekunder innan jag kopplade) -Åh fan! Tja! xD 😄 Jag var rätt chockad att han kände igen mig. Är iofs vänner på fejjan, men ändå. 1
Memphis Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Imorgon ska jag och Memphis på pianokonsert. ☺️ Ska bli fett kul. 😄 Yep! 😄 Going IRL like a boss.
Neosus Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Ninja från mig! 😮 Men du bara gottar dig hela tiden, Slej! 😄☺️ Vagott!
Den Gode Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Vet inte vad det är för "emulator" du snackar om. Det mest buggfria alternativet vore troligen att köra OS X i en hypervisor, så som vmware workstation eller virtualbox, där du installerar Garageband. Det kallas tydligen Androidemulatorer. Det finns två stycken, BlueStacks och Andy. Om man installerar någon av dem ska man sedan kunna installera diverse IOS/Androidappar och köra dem på PC:n, som t ex Garageband.
CHAE Postat 12 november 2015 Postat 12 november 2015 På tal om Emulator, så kom o tänka på förra året när jag satt på fikarasten på jobbet och några besökare/kunder går förbi och en kille stannar till och tittar på mig och frågar: -Ursäkta, Är det Memphis? (Eller om han sade Josef, minns inte. xD) -Öh, ja? -Tjena, det är Emulator, från Studioforum och Kontrollrummet. (Tog 2 långa sekunder innan jag kopplade) -Åh fan! Tja! xD 😄 Jag var rätt chockad att han kände igen mig. Är iofs vänner på fejjan, men ändå. Emulator vart nog starstruck 🥰 Yep! 😄 Going IRL like a boss. 😮😎 😄 Pics us or it ... 😑 Japp 😑
Recommended Posts