Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

DG blev det något tredje ben?

Jo, men jag kan inte ha alla tre på en gång. Fick dock en stilig benväska så jag kan ha med mig samtliga och göra ett snabbt depåstopp vid någon lämplig bänk och byta om det blir nödvändigt. Det skulle kunna väcka ett visst intresse bland förbipasserande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men jag kan inte ha alla tre på en gång. Fick dock en stilig benväska så jag kan ha med mig samtliga och göra ett snabbt depåstopp vid någon lämplig bänk och byta om det blir nödvändigt. Det skulle kunna väcka ett visst intresse bland förbipasserande.

Jag tror du skulle göra en viss succé på krogen...

"Jasså bruden, du gillar den. Ja då skulle du se vad jag har mellan benen"

Eller så kan du börja uppträda på någon burlesque-show. Kiviks marknad känner jag spontant vore ett bra forum. Du kan ju vinna Piratenpriset!

Sång och dans... skratt och glädje.

"Jag är DG, littlelittlelitt, med mitt extra ben littlelittlelitt"

Ta med 4 av dina somaliska damer, du kan kalla de för "Fyra nyanser av brunt" som dansare och medelst bongotrums ackompanjemang gör du en lustiger dans till.

Säg till om du vill ha fler genita... genialiska idéer... ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag misstänker att du är skvatt galen. Och jag vet att detta inte är Flashback.

☺️ Njaeh.. Jag har ett rikt inre liv bara. Håll med om att kreativiteten inte är något fel på i alla fall. Det har jag fått höra från flera håll kompis 😆 Man måste ju se möjligheterna. Jag skulle nog göra succé som jobbcoach... eller inte.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...