Den Gode Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 (redigerat) Lycka till! Gonatt Morrn Tack Redigerat 11 november 2015 av Den Gode
Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Fan, nu fick jag den där tredje benet låten på hjärnan...
Micke H Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Imorgon ska jag och Memphis på pianokonsert. ☺️ Ska bli fett kul. 😄
Naymari Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Det där är ju fusk. På samma sätt som det är fusk för en snickare att använda skruvdragare och spikpistol. 😑
Den Gode Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 På samma sätt som det är fusk för en snickare att använda skruvdragare och spikpistol. 😑 Jäpp. Jag vill ha ett autentiskt boende. Jag vill att mitt hus ska kännas äkta.
Micke H Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Jäpp. Jag vill ha ett autentiskt boende. Jag vill att mitt hus ska kännas äkta. Och du ska mala bönorna själv innan du dricker kaffe.
Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Och ingen tupplur i kväll. I morrn ska jag åka och testa ett nytt ben. 😳https://www.youtube.com/watch?v=AS9STMIm7kA Morn´ Blev? 😑
Den Gode Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 DG blev det något tredje ben? Jo, men jag kan inte ha alla tre på en gång. Fick dock en stilig benväska så jag kan ha med mig samtliga och göra ett snabbt depåstopp vid någon lämplig bänk och byta om det blir nödvändigt. Det skulle kunna väcka ett visst intresse bland förbipasserande.
Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 (redigerat) Jo, men jag kan inte ha alla tre på en gång. Fick dock en stilig benväska så jag kan ha med mig samtliga och göra ett snabbt depåstopp vid någon lämplig bänk och byta om det blir nödvändigt. Det skulle kunna väcka ett visst intresse bland förbipasserande. Jag tror du skulle göra en viss succé på krogen..."Jasså bruden, du gillar den. Ja då skulle du se vad jag har mellan benen" Eller så kan du börja uppträda på någon burlesque-show. Kiviks marknad känner jag spontant vore ett bra forum. Du kan ju vinna Piratenpriset! Sång och dans... skratt och glädje. "Jag är DG, littlelittlelitt, med mitt extra ben littlelittlelitt" Ta med 4 av dina somaliska damer, du kan kalla de för "Fyra nyanser av brunt" som dansare och medelst bongotrums ackompanjemang gör du en lustiger dans till. Säg till om du vill ha fler genita... genialiska idéer... ☺️ Redigerat 11 november 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Säg till om du vill ha fler genita... genialiska idéer... ☺️ Jag misstänker att du är skvatt galen. Och jag vet att detta inte är Flashback.
Dark Of Light Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 (redigerat) Jag misstänker att du är skvatt galen. Och jag vet att detta inte är Flashback. ☺️ Njaeh.. Jag har ett rikt inre liv bara. Håll med om att kreativiteten inte är något fel på i alla fall. Det har jag fått höra från flera håll kompis 😆 Man måste ju se möjligheterna. Jag skulle nog göra succé som jobbcoach... eller inte. Redigerat 11 november 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Försöker att lista ut om det är säkert att installera nån slags emulator så man kan köra Garageband på PC:n:
Recommended Posts