Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Gissar på att jag kommer få en kommentar på mitt inlägg i "3 favoritplugins" tråden. Känns nästan garanterat då man inte nämner Eq's eller kompressorer utan korrigering och "fix-it" pluggar. ☺️

Redigerat av Naymari
Postat

Gissar på att jag kommer få en kommentar på mitt inlägg i "3 favoritplugins" tråden. Känns nästan garanterat då man inte nämner Eq's eller kompressorer utan korrigering och "fix-it" pluggar. ☺️

Det där är ju fusk.

Postat

Jag dokumenterade fågelpip en gång, år 2012 (se länk), efter att ha hört änglasång. Änglakören sjunger genom att "hoppa" tonen ur magen och genom munnen, så det bildas ett klot av synlig electricitet en meter utanför kroppen, där vibratot är fullständigt sammansmält med tonen. Det finns demoner som kan samma sak. Änglar sjunger alltså "stor sång" medan människor bara kan "liten" sång.

Det kanske är ett nyhetstips? 🙂

Postat

Nån som diggar Soilwork mer än jag?

De är riktigt bra. Gillar Living infinite, typ Alla låtar på plattan är grymma, vilket inte är ofta man tycker 🙂

Postat (redigerat)

Tupac dog för ganska precis 19 år sedan. Tiden går fort när man har uh... 😳

Edit: Va fan hände med den meningen? 😳😆

Redigerat av Pico
Postat (redigerat)

Tupac dog för ganska precis 19 år sedan. Tiden har fort när uh... 😳

.. man har det oroligt...

Kanalkrock igen på TV med Veckans Bråck med Läiff GeeVee Phärschånn på SVT1 och Balla Kafka på fyran.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Kanalkrock igen på TV med Veckans Bråck med Läiff GeeVee Phärschånn på SVT1 och Balla Kafka på fyran.

Kolla på Fyran på TV:n och sedan på SVT1-PLAY på Internätet.

...och sedan kan du kolla i tvåan. 😳

Edit: Ihopskrivning.

Redigerat av Neosus
Postat

Kolla på Fyran på TV:n och sedan på SVT1-PLAY på Internätet.

...och sedan kan du kolla i tvåan. 😳

Edit: Ihopskrivning.

Sådan är planen gud. Jag har SVT Play i TVboxen så det går där också. Vems tvåa ska jag titta i, det är ju värre än TV? Bara skit.
Postat

Tupac dog för ganska precis 19 år sedan. Tiden går fort när man har uh... 😳

Edit: Va fan hände med den meningen? 😳😆

Jag har inte haft så jävla roligt, men det har gått fort ändå.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.