Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Gissar på att jag kommer få en kommentar på mitt inlägg i "3 favoritplugins" tråden. Känns nästan garanterat då man inte nämner Eq's eller kompressorer utan korrigering och "fix-it" pluggar. ☺️

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar på att jag kommer få en kommentar på mitt inlägg i "3 favoritplugins" tråden. Känns nästan garanterat då man inte nämner Eq's eller kompressorer utan korrigering och "fix-it" pluggar. ☺️

Det där är ju fusk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag dokumenterade fågelpip en gång, år 2012 (se länk), efter att ha hört änglasång. Änglakören sjunger genom att "hoppa" tonen ur magen och genom munnen, så det bildas ett klot av synlig electricitet en meter utanför kroppen, där vibratot är fullständigt sammansmält med tonen. Det finns demoner som kan samma sak. Änglar sjunger alltså "stor sång" medan människor bara kan "liten" sång.

Det kanske är ett nyhetstips? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tupac dog för ganska precis 19 år sedan. Tiden har fort när uh... 😳

.. man har det oroligt...

Kanalkrock igen på TV med Veckans Bråck med Läiff GeeVee Phärschånn på SVT1 och Balla Kafka på fyran.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Kanalkrock igen på TV med Veckans Bråck med Läiff GeeVee Phärschånn på SVT1 och Balla Kafka på fyran.

Kolla på Fyran på TV:n och sedan på SVT1-PLAY på Internätet.

...och sedan kan du kolla i tvåan. 😳

Edit: Ihopskrivning.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla på Fyran på TV:n och sedan på SVT1-PLAY på Internätet.

...och sedan kan du kolla i tvåan. 😳

Edit: Ihopskrivning.

Sådan är planen gud. Jag har SVT Play i TVboxen så det går där också. Vems tvåa ska jag titta i, det är ju värre än TV? Bara skit.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...