Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Du vill verkligen att han ska få ligga?

Varför skulle han inte få göra det? DG har säkert gjort sig förtjänt av en herdestund eller flera av ren princip med tanke på det hedervärda arbetet han gör med sina damer på "jobbet". ☺️ Man vet aldrig när ett slukhål dyker upp.
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle han inte få göra det? DG har säkert gjort sig förtjänt av en herdestund eller flera av ren princip med tanke på det hedervärda arbetet han gör med sina damer på "jobbet". ☺️ Man vet aldrig när ett slukhål dyker upp.

Fair enough. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Fair enough. ☺️

Ja och du förtjänar ett dopp i grytan du också med de däringa luckorna du gjorde ☺️

😆

Ja slukhål är väl en anledning om någon. Vi måste sluta oss bakom DGs sexliv. Berika den och stötta den med alla till buds stående(!) (glid)medel.

VNDG! VNDG!

Våga Nuppa DG! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill inte bli den som drar paralleller mellan kvinnor och slukhål. Jag är inte bitter.

Bra där. Jag tänker bara på ditt bästa. Det är inte alla som får en pizza kallad efter sig, även om ingredienserna är tveksamma till pizzans namn sett... Jag skulle också vilja ha en DoL eller nupp-pizza. Halvinbakad givetvis så att det ser ut som en mutta... med mycket sås.

"Dopp i grytan" kan vara det mest osexiga jag hört på länge. xD

Kan bara hålla med 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Hela LA såg ett i lördags. Men så sägs att det var en missil.

Ah, bara en missil. Ja då är det ju lugnt..? 😳

Det ser allt mystiskt ut men idag kan man ju göra rätt mycket om man vill. Håller mig nog till UFOt Pamela om DoL får välja. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...