Memphis Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 (redigerat) Nej , godmorgon helicopterlovers och Memph ☺️ xD Spelade i ett band som hette "De fyra vännerna och Lasse". 😄 Redigerat 6 november 2015 av Memphis
Pico Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Det är ett par dagar kvar... Nå väl... den här "arbetsveckan". 😄
slejnard Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 ☺️ Ja, det kyler på där uppe va? Just det, får får lamm var det ja. ☺️ Jå men ingen snö än!
Pico Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Nå väl... den här "arbetsveckan". 😄 Vet inte riktigt varför jag satte arbetsvecka inom citationstecken då det faktiskt varit en arbetsvecka. Samtidigt vet jag inte riktigt om det känns så... tror ändå att min ursprungstanke var att emfasera (kan man säga så?) att det var just måndag till fredag jag menade.
Pico Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Ok, bokstavligen översätts to emphasize till understryka... märkligt att min hjärna bara vägrade göra den kopplingen per automatik. 😄
Pico Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Jå men ingen snö än! Den här hösten har ju varit helt galen... typ 10 plusgrader på morgonen när jag gått till jobbet - fattar ingenting. xD
Pico Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Ok, bokstavligen översätts to emphasize till understryka... märkligt att min hjärna bara vägrade göra den kopplingen per automatik. 😄 Slog mig att jag aldrig googlade emfasera (fail)... ser ut att vara ett helt ok ord på svenska. xD Det känns förövrigt som att jag har chans på att vinna pokal både i monolog-VM och citera-sig-själv-of-the-year här ikväll.
Memphis Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 (redigerat) Fidden ser man inte mycket av längre. 😕 Har väl fullt upp me flytten så, men jag menar på muggen måste han väl ha tid iallafall? 😑 Redigerat 6 november 2015 av Memphis
Pico Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Fidden ser man inte mycket av längre. 😕 Har väl fullt upp me flytten så, men jag menar på muggen måste han väl ha tid iallafall? 😑 Kisen har ju ett liv numera... det unnar jag honom! One of these days, I'll have one too! 😄
slejnard Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Idol nu på tv. En av de bästa säsongerna om inte den bästa. Tre av dom skulle lätt vunnit vilket annat år som helst. Men Simon zion är outstanding
Dark Of Light Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 (redigerat) Nå väl... den här "arbetsveckan". 😄 Vet inte riktigt varför jag satte arbetsvecka inom citationstecken då det faktiskt varit en arbetsvecka. Samtidigt vet jag inte riktigt om det känns så... tror ändå att min ursprungstanke var att emfasera (kan man säga så?) att det var just måndag till fredag jag menade. Ok, bokstavligen översätts to emphasize till understryka... märkligt att min hjärna bara vägrade göra den kopplingen per automatik. 😄 Den här hösten har ju varit helt galen... typ 10 plusgrader på morgonen när jag gått till jobbet - fattar ingenting. xD 😆 :lol: Som sagt, väldigt underhållande. Det ena leder till det andra i ditt resonemang och du får inte en DG i allt också. 😆 Du är väl utarbetad helt enkelt!? Slog mig att jag aldrig googlade emfasera (fail)... ser ut att vara ett helt ok ord på svenska. xD Det känns förövrigt som att jag har chans på att vinna pokal både i monolog-VM och citera-sig-själv-of-the-year här ikväll. ☺️ Redigerat 6 november 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 xD Spelade i ett band som hette "De fyra vännerna och Lasse". 😄 😆 Ja, lite åtskillnad på folk och fä emellanåt. Lite som att band består ofta av fyra musiker och en trummis mm, mm. ☺️
Memphis Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Kisen har ju ett liv numera... det unnar jag honom! One of these days, I'll have one too! 😄 ☺️ Jo så e det ju, är också glad för hans skull. 😄
Neosus Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 ☺️ Vem behöver tv när man...vahettere....inte behöver en?!
Dark Of Light Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 ☺️ Jag har tre... TVs... TVar... TVers... TVner... nars... Televisionsapparater av platt typ. Men jag behöver dem. TVna... nes... sessr... Skål.
Dark Of Light Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Frågan är om öl gör Boy Machine på TV4 roligare, någon som följt eländet? Nytt avsnitt snart, får se om det tar sig...
Dark Of Light Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Ja just ja Boy Machine hade jag glömt.. 😑 Jo jag kollar. Halvdant va? Men småkul ☺️ Jåh, det kanske tar sig. Slutet var det bästa denna gången. Hans peruklim som framkallade exem och han börjar kräkas... Ja, djävlar... Finlandsfärja, ja... Det föder minnen till liv. ☺️ Dock ej rumsrent alls. 😑
Den Gode Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 (redigerat) Åkte till Åland en gång med Ånedinlinjen. 25 sekundmeter. Spyor överallt. Det gick vågor i tvättställen. Redigerat 6 november 2015 av Den Gode
Dark Of Light Postat 6 november 2015 Postat 6 november 2015 Åkte till Åland en gång med Ånedinlinjen. 25 sekundmeter. Spyor överallt. Det gick vågor i handfaten. De pollisarna gick inte av för hackor...
Recommended Posts