Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Nå väl... den här "arbetsveckan". 😄

Vet inte riktigt varför jag satte arbetsvecka inom citationstecken då det faktiskt varit en arbetsvecka. Samtidigt vet jag inte riktigt om det känns så... tror ändå att min ursprungstanke var att emfasera (kan man säga så?) att det var just måndag till fredag jag menade.
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, bokstavligen översätts to emphasize till understryka... märkligt att min hjärna bara vägrade göra den kopplingen per automatik. 😄

Slog mig att jag aldrig googlade emfasera (fail)... ser ut att vara ett helt ok ord på svenska. xD

Det känns förövrigt som att jag har chans på att vinna pokal både i monolog-VM och citera-sig-själv-of-the-year här ikväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden ser man inte mycket av längre. 😕

Har väl fullt upp me flytten så, men jag menar på muggen måste han väl ha tid iallafall? 😑

Kisen har ju ett liv numera... det unnar jag honom! One of these days, I'll have one too! 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Nå väl... den här "arbetsveckan". 😄

Vet inte riktigt varför jag satte arbetsvecka inom citationstecken då det faktiskt varit en arbetsvecka. Samtidigt vet jag inte riktigt om det känns så... tror ändå att min ursprungstanke var att emfasera (kan man säga så?) att det var just måndag till fredag jag menade.

Ok, bokstavligen översätts to emphasize till understryka... märkligt att min hjärna bara vägrade göra den kopplingen per automatik. 😄

Den här hösten har ju varit helt galen... typ 10 plusgrader på morgonen när jag gått till jobbet - fattar ingenting. xD

😆 :lol: Som sagt, väldigt underhållande. Det ena leder till det andra i ditt resonemang och du får inte en DG i allt också. 😆 Du är väl utarbetad helt enkelt!?

Slog mig att jag aldrig googlade emfasera (fail)... ser ut att vara ett helt ok ord på svenska. xD

Det känns förövrigt som att jag har chans på att vinna pokal både i monolog-VM och citera-sig-själv-of-the-year här ikväll.

☺️ Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just ja Boy Machine hade jag glömt.. 😑

Jo jag kollar. Halvdant va? Men småkul ☺️

Jåh, det kanske tar sig. Slutet var det bästa denna gången. Hans peruklim som framkallade exem och han börjar kräkas... Ja, djävlar...

Finlandsfärja, ja... Det föder minnen till liv. ☺️

Dock ej rumsrent alls. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...