Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

12112255_10207998863793583_7137043449371245362_n.jpg?oh=a4f126bf372223838c628716d4164fbc&oe=56BB7738

xD

Undrar om det där kommer bli ett myntat uttryck om Volkswageningenjörer. 😄

Intressant det där hur ett varumärke kan byggas upp under många årtionden och sedan rasera på en dag.

Nu kanske det inte blir riktigt så farligt för dom men återstår att se.

Jag minns spelkvällarna innan dess. Vi gick till närmsta bygge och sågade upp oss egna klossar och så spelade vi Tetris på trottoarkanten. Good times.

Jag minns i grottan för tretusen år sen. Då lekte vi plockepinn med bautastenar.

😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant det där hur ett varumärke kan byggas upp under många årtionden och sedan rasera på en dag.

Nu kanske det inte blir riktigt så farligt för dom men återstår att se.

Ja, visst är det så. Det tar en evighet att bygga upp ett förtroende, endast några sekunder att supa bort det. Ja, visst kommer detta skada varumärket tillfälligt. men kom ihåg andra varumärken som gjort misstag och överlevt. Toyotas gasspjäll som hängde upp sig, Mercedes med elfel och rost, Kikki Danielsson... 😛😉

Stickan Andersson, ABBAs manager, myntade ju uttrycket; "folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare". Vi har en tendens att glömma, vi är ett lätt distraherat släkte vi människor. Men det är klart att detta nya som kom fram senast inte gör de några tjänster direkt. En grej till...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gåre på jobbet Le Picoman? 😄

Ptja, vet inte riktigt ännu... så satans mycket att ta in så det mest bara är kaos för tillfället. Hade ett litet uppdrag ute hos kund idag iofs, min tidigare arbetsgivare. xD

Var och hämtade ut en jobbmobil också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...