Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vart är helikoptern i PTn, Slej?

Det gills inte när helikoptern är i inlägget under PTn, Slej!

Det tyder på dålig hållning, karaktär samt likaledes dålig helikopterdisciplin Slej!

Det där blir fel, Slej!

Det är inte rätt, Slej!

Det är inte seriöst, Slej!

Man ska vara seriös, Slej!

Nu blir det pizza Slej.

Hej, Slej.

Postat

Vart är helikoptern i PTn, Slej?

Det gills inte när helikoptern är i inlägget under PTn, Slej!

Det tyder på dålig hållning, karaktär samt likaledes dålig helikopterdisciplin Slej!

Det där blir fel, Slej!

Det är inte rätt, Slej!

Det är inte seriöst, Slej!

Man ska vara seriös, Slej!

Nu blir det pizza Slej.

Hej, Slej.

Obstinat å uppkäftig är jag! 😄

12191644_10153173761986981_8754478952558169037_n.jpg?oh=48aa918e6ec7b020a2348ba0413a5a28&oe=56B73E67

😆

Postat

Deras första externa hårddisk... Väldigt praktisk om man vill ta med sig för informationsutbyte t ex.

Jag minns LAN-kvällarna vi hade. Jag fraktade ett Tetris på en sån där hem till polarn och så körde vi multiplayer. Good times.

Postat

Jag minns LAN-kvällarna vi hade. Jag fraktade ett Tetris på en sån där hem till polarn och så körde vi multiplayer. Good times.

Jag minns filmkvällarna vi hade. Jag fraktade "Det Stora Tågrånet" på en sån där hem till polarn men fick bara plats med halva filmen. Det blev till att åka hem med hårddisken och ladda sista halvan för att se hur det hela slutade. Good times. Sedan kom Movie-boxen.
Postat

Jag minns spelkvällarna innan dess. Vi gick till närmsta bygge och sågade upp oss egna klossar och så spelade vi Tetris på trottoarkanten. Good times.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.