Dark Of Light Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Vart är helikoptern i PTn, Slej? Det gills inte när helikoptern är i inlägget under PTn, Slej! Det tyder på dålig hållning, karaktär samt likaledes dålig helikopterdisciplin Slej! Det där blir fel, Slej! Det är inte rätt, Slej! Det är inte seriöst, Slej! Man ska vara seriös, Slej! Nu blir det pizza Slej. Hej, Slej.
slejnard Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Vart är helikoptern i PTn, Slej? Det gills inte när helikoptern är i inlägget under PTn, Slej! Det tyder på dålig hållning, karaktär samt likaledes dålig helikopterdisciplin Slej! Det där blir fel, Slej! Det är inte rätt, Slej! Det är inte seriöst, Slej! Man ska vara seriös, Slej! Nu blir det pizza Slej. Hej, Slej. Obstinat å uppkäftig är jag! 😄 😆
slejnard Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Lite sugen på denna: http://www.thomann.de/se/yamaha_thr10.htm Nån som testat? tänkte ha med på trubadurspelningar men om man vill ha en elgitarr också.
Dark Of Light Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Deras första externa hårddisk... Väldigt praktisk om man vill ta med sig för informationsutbyte t ex.
Micke H Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Deras första externa hårddisk... Väldigt praktisk om man vill ta med sig för informationsutbyte t ex. Jag minns LAN-kvällarna vi hade. Jag fraktade ett Tetris på en sån där hem till polarn och så körde vi multiplayer. Good times.
slejnard Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Problem med wi-fi här. svårt å växla samtal. 😑 Linan funkar dock! ☺️
Dark Of Light Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Problem med wi-fi här. svårt å växla samtal. 😑 Linan funkar dock! ☺️ Livet på landet...
Dark Of Light Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Jag minns LAN-kvällarna vi hade. Jag fraktade ett Tetris på en sån där hem till polarn och så körde vi multiplayer. Good times. Jag minns filmkvällarna vi hade. Jag fraktade "Det Stora Tågrånet" på en sån där hem till polarn men fick bara plats med halva filmen. Det blev till att åka hem med hårddisken och ladda sista halvan för att se hur det hela slutade. Good times. Sedan kom Movie-boxen.
Micke H Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Jag minns spelkvällarna innan dess. Vi gick till närmsta bygge och sågade upp oss egna klossar och så spelade vi Tetris på trottoarkanten. Good times.
slejnard Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Jag minns i grottan för tretusen år sen. Då lekte vi plockepinn med bautastenar.
Neosus Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Waves GEQ Graphic Equalizer för 250 spänn skynda fynda. 😑
Micke H Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Chefen hade med sig någon chokladask han fått från kund på något kundmöte.
Neosus Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Då blir det lax på det! Och sedan en köpp köffe! Och sedan en påtår på de! Och sedan sedan.
Dark Of Light Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 😮 Jag bara tänkte... ... tänk om... ... det inte blir något kaffe imorgon!?!?!?!? 😮😕🙁
Recommended Posts