Dark Of Light Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 (redigerat) "... cockpiten var rymlig även för herrar med hatt, om än något dragig och en enorm lyftkraft kunde nås med de massiva rotorbladen. Det smarta med konstruktionen med den fast monterade plattan var att man alltid hade marken med sig, då blev nödlandningar något som aldrig mer behövde utföras. Haverier uteblev således helt med konstruktionen" 😳 Redigerat 5 november 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Sitter med crappiga datahögtalare men låter överlag bra. Sången får du lägga lite krut på, inte nödvändigtvis framförandet utan mixningen. Av alla lager av dubb lyser emellanåt sura toner fram som förstör helheten. Då blir det styltigt. Försök att få det att låter mer homogent, mer som en röst. Gillar svänget. Natti... Thanks. Jo jag hörde det också. Ska fixa å trixa lite grann. En KPD?!
Dark Of Light Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Thanks. Jo jag hörde det också. Ska fixa å trixa lite grann. En KPD?! Ja, kaffe är på g.
Dark Of Light Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 (redigerat) Nu är kanske inte Gevalia det yttersta måttet på gott kaffe men bilen... Kan det bli bättre? 😳 Redigerat 5 november 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Okej! 😊☺️😄 växeldag idag så det är bara att ringa! 90 000
Neosus Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 Vet ni vad ambulansen hette på 90-talet? 😑 Saab 90000 ☺️
slejnard Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 vad får man om man korsar frank andersson och albert einstein?!? 😳 FRANKEINSTEIN! 😑
slejnard Postat 5 november 2015 Postat 5 november 2015 fick kaffebesök på jobbet. en musiker, kul! eller ja, jag fick bjucka på kaffet 😑
Recommended Posts