Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det e lite kul när man beställt diverse prylar från olika ställen på nätet och så får man efter ett tag hem en postavi och så vet man inte vilket paket det är man ska hämta ut. Lite som en egen julafton xD

Jag VET! 😄🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet hur seriös hälsogrejen var...

tänk om han fått en...

rädiseöverdos 😮

Eller så fastnade han iiiiii damerna... 😳

Jag har ju föreslagit att kunde fixa ihop ett harem av dessa damer men han verkade inte vara... ähum... sugen. Fast man vet ju inte, han kanske ligger på hålet (hålen) as we speak. ☺️

Ja, eller så gäller slukhålsteorin 😑 De hålen uppskattar han i alla fall. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske han ha ja!

😮 :o 😮 Hela vägen ner i slukhålet rökte han morot, med alla haremsdamer följande med ner till undergången... 😮 :o 😮

Nu lever de där nere i underjorden.

En hejdlös orgie i ohämmad sex, daggmaskar och grönsaker.

Te dricker de också...

Om vi vaknar av röster mitt i natten. Ett dämpat mummel från någonstans där nere:

"Detta är blomkål", "detta är vitkål", ja då vet vi...

DG har blivit en av di underjordiske...

Link to comment
Dela på andra sajter

Besiktade bilen idag ua. MEN! De slarvade tydligen häromveckan när vi servade bilen. Tur att vi besiktade efter servicen! En O-ring som de dragit för hårt kring dieselfiltret så det läcker typ nå sånt. Vilka slarvers, blir förbannad!!! De ska då åtgärda men vad fasen hade hänt om ingen upptäckt det? Nån kompensation ska jag kräva. Servicen var ju svindyr och detta ska vara auktoriserad verkstad? Måste ju till Piteå då en vända till på fredag! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Besiktade bilen idag ua. MEN! De slarvade tydligen häromveckan när vi servade bilen. Tur att vi besiktade efter servicen! En O-ring som de dragit för hårt kring dieselfiltret så det läcker typ nå sånt. Vilka slarvers, blir förbannad!!! De ska då åtgärda men vad fasen hade hänt om ingen upptäckt det? Nån kompensation ska jag kräva. Servicen var ju svindyr och detta ska vara auktoriserad verkstad? Måste ju till Piteå då en vända till på fredag! 😠

VAG-verkstad? A bunch of wankers they are...
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...