Dark Of Light Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Det vet dem nog... Bättre du tar dem till typ Media Markt och går igenom olika internet och mobilabonnemang. Det har de säkert inte en susning om. Morn´.
Dark Of Light Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Själv tar jag en kpd och konstaterar att det går mot den femte rättegångsdagen i Lisa Holm fallet och att det är oroligt i Malmö.
Dark Of Light Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Ja, vilken fars det blev. Visst tycker jag synd om dem men någon äger ju marken/området de tagit till sitt. Samt tanken med att försvara kåkstäder här i landet begriper jag inte heller, det kan väl inte vara en bra utveckling? Protest framför stadshuset alltså, hur länge dröjer det innan sheriffen röjer där också tro?
Neosus Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Ska man koka sig en kopp te? Alltså en te kaffe? Te? 😲😕🤪😳😑😮☺️
Den Gode Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Ska man koka sig en kopp te? Alltså en te kaffe? Te? 😲😕🤪😳😑😮☺️ Jag köpte faktiskt te igår, eftersom jag ska försöka leva lite sundare. Det har jag nog inte gjort på 20 år.
Dark Of Light Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Jag köpte faktiskt te igår, eftersom jag ska försöka leva lite sundare. Det har jag nog inte gjort på 20 år. Du har bytt ut kaffet mot te alltså?
Neosus Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Jo jag har oxå blivit sundare... och dricker ingenting mellan kaffedrickandet. ☺️😑
Dark Of Light Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 (redigerat) Du har bytt ut kaffet mot te alltså? Fast du dricker ju inte kaffe ens DG... 😮 Vad har du bytt bort så att säga?Å andra sidan skönt att du försöker leva sunt 😑 med kaffedrickning och ett & annat nupp förmodar jag? Redigerat 3 november 2015 av Dark Of Light
Memphis Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Japp. Den där Arvid Nordquist vet vad han gör. ☺️
Memphis Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Alltså gud, vad John Williams skrivit genialisk musik. Så sjukt snyggt och genomtänkta kompositioner. Håller på att lära mig noter och sen skall jag kirurgiskt studera hans partitur ☺️ https://www.youtube.com/watch?v=vIbmfDvQA5U
Recommended Posts