Guitar Nilsson Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Svensk film från 1962 när man tydligen fortfarande körde ånglok i reguljär trafik. Jag minns att de körde med ånglok i Hudik när jag var liten. Vi bodde ovanför lokstallarna o såg när de eldade igång det. Fick nyligt reda på att samma lok nu finns på järnvägsmuseet i gävle. Vi var in i loket som var i full värme mitt i sommarn o snackade med en ung lokförare. Vi kom fram till att det var exakt sammalok.
Guitar Nilsson Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Var är sms-avdelningen i Samsung J5 smartfån? Har nyss bytt från iphon o frun har skickat sms, men hittar inget sånt
Overkill Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Tack; Tack; Tack; Tack; Tack; Jo, så blev det; xD ☺️ Väldigt glad för din skull! 😑🥰
Pico Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Är det ett fast jobb nu? Mjo, när väl provanställningen är avklarad så.
Memphis Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Ptja, va fan... man drar väl iväg och jobbar dårå! 😄 Tack; Tack; Tack; Tack; Tack; Jo, så blev det; xD Men va fasiken! 😄 Sånt får du ju inte gå och mygla me 😠 Fan va gött Pico! Gla jag blir 🥰
Memphis Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Det e lite kul när man beställt diverse prylar från olika ställen på nätet och så får man efter ett tag hem en postavi och så vet man inte vilket paket det är man ska hämta ut. Lite som en egen julafton xD 😄
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Det e lite kul när man beställt diverse prylar från olika ställen på nätet och så får man efter ett tag hem en postavi och så vet man inte vilket paket det är man ska hämta ut. Lite som en egen julafton xD 😄 Gu va skoj! 😄 vill åxå ha avier 🙁
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Tänkte på det här med KPD. Alltså imorgon bitti. Ska vi ta oss i kragen och unna oss en kanna var? Eller?
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Ska till Lule en sväng imorn em 😑 Besikta bilen bla 😑 Var är sms-avdelningen i Samsung J5 smartfån? Har nyss bytt från iphon o frun har skickat sms, men hittar inget sånt Meddelande?
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Vad är det här för grej. Det ser ut som om man skulle kunna använda den som ett mellansteg mellan gitarr och lurar? http://www.gear4music.se/sv/Gitarr-bas/Belcat-HPA-101-horlurar-Forstarkare-svart/D5B
Pico Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Men va fasiken! 😄 Sånt får du ju inte gå och mygla me 😠 Fan va gött Pico! Gla jag blir 🥰 🥰 Vi skrev faktiskt papperna idag så jag har helt enkelt bara varit tyst tills det blitt klart liksom.
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Kan inte göra ninja-finken i mobilen :p4phtr:rt:55: :web:
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Kollade för skojs skull min st9 på eBay. De skulle ha motsvarande 3800kr! 😮 För en gammal sketen distpedal 😑 Likadan dom min alltså
Memphis Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 🥰 Vi skrev faktiskt papperna idag så jag har helt enkelt bara varit tyst tills det blitt klart liksom. Jassåå, då är du förlåten 😛 Vad ska du få göra?
Guitar Nilsson Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Ska till Lule en sväng imorn em 😑 Besikta bilen bla 😑 Meddelande? Ja jag misstänker att frun gjorde nåt fel när hon trodde hon smsade
Dark Of Light Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Tänkte på det här med KPD. Alltså imorgon bitti. Ska vi ta oss i kragen och unna oss en kanna var? Eller? Ja,vi får skärpa oss och för ovanlighetens skull dra lite kaffe imorgon. Det har vi ju inte gjort förr... imorgon alltså 🤪 Natti.
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Vi hörs imornbitti hörni! 😄 sova.nu Över en Java 😆
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Vilket manfall. Men jag ska nog också lyckas sova i natt. Är du där Memphis?
Pico Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Jassåå, då är du förlåten 😛 Vad ska du få göra? Ingången är liksom "first line support" och det är kanske inte det roligaste i världen menneh, det kommer kombineras med automation och mer spännande infrastrukturprylar. xD
Den Gode Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Jo. Jobb kan ju va så mycket olika saker. I dag ska jag ta med mig mina damer till Willys och se om dom vet vad vitkål och blomkål är. Osv.
Recommended Posts