Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Svensk film från 1962 när man tydligen fortfarande körde ånglok i reguljär trafik.

Jag minns att de körde med ånglok i Hudik när jag var liten. Vi bodde ovanför lokstallarna o såg när de eldade igång det. Fick nyligt reda på att samma lok nu finns på järnvägsmuseet i gävle. Vi var in i loket som var i full värme mitt i sommarn o snackade med en ung lokförare. Vi kom fram till att det var exakt sammalok.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ptja, va fan... man drar väl iväg och jobbar dårå! 😄

Tack; Tack; Tack; Tack; Tack; Jo, så blev det; xD

Men va fasiken! 😄 Sånt får du ju inte gå och mygla me 😠

Fan va gött Pico! Gla jag blir 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Det e lite kul när man beställt diverse prylar från olika ställen på nätet och så får man efter ett tag hem en postavi och så vet man inte vilket paket det är man ska hämta ut. Lite som en egen julafton xD

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte på det här med KPD. Alltså imorgon bitti. Ska vi ta oss i kragen och unna oss en kanna var? Eller?

Ja,vi får skärpa oss och för ovanlighetens skull dra lite kaffe imorgon. Det har vi ju inte gjort förr... imorgon alltså 🤪

Natti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jassåå, då är du förlåten 😛

Vad ska du få göra?

Ingången är liksom "first line support" och det är kanske inte det roligaste i världen menneh, det kommer kombineras med automation och mer spännande infrastrukturprylar. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...