Overkill Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Ptja, va fan... man drar väl iväg och jobbar dårå! 😄 Vafalls, har du legat här och lurat utan att säga något. Blev det det som du var och träffade någon angående (sjukt vag beskrivning)?
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 vad jag funderar på. Alltså grubblerier här. Undrar liksom. Ska vi ta en KPD?!?!
Dark Of Light Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 vad jag funderar på. Alltså grubblerier här. Undrar liksom. Ska vi ta en KPD?!?! Oj!!! Ja du... Jag vet inte vad jag ska säga... jag kommer då göra det! Oj!!! Jag har fastnat i ninjavolten.
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Oj!!! Ja du... Jag vet inte vad jag ska säga... Oj!!! Jag har fastnat i ninjavolten. svåra beslut ibland.
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Svensk film från 1962 när man tydligen fortfarande körde ånglok i reguljär trafik.
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Jag har bestämt mig för att börja äta lite hälsosammare. Vi får se hur länge det håller.
slejnard Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Använder du den? nån enstaka gång men funderar på att återuppta den. clapsen är fina! Jag har bestämt mig för att börja äta lite hälsosammare. Vi får se hur länge det håller. bara kämpa
Dark Of Light Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Jag har bestämt mig för att börja äta lite hälsosammare. Vi får se hur länge det håller. Hur äter man ohälsosamt? Tuggar vårdslöst? Sväljer för våldsamt? Svensk film från 1962 när man tydligen fortfarande körde ånglok i reguljär trafik. 😲
Naymari Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Ska 707:an få en revival och ersätta 808:an inom populärmusiken?
Pico Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Är det klart nu? Det var roligt att höra. Här ska det städas. Ja, grattis för fan! 😄 Kul pico! 😄 KPD! Japp! Härligt Pico! 😄 De vart en kaffe på de! ☺️ Krattis som fän, Pico 😄 Vafalls, har du legat här och lurat utan att säga något. Blev det det som du var och träffade någon angående (sjukt vag beskrivning)? Tack; Tack; Tack; Tack; Tack; Jo, så blev det; xD
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Tack; Tack; Tack; Tack; Tack; Jo, så blev det; xD Är det ett fast jobb nu?
Recommended Posts