Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ptja, va fan... man drar väl iväg och jobbar dårå! 😄

Är det klart nu? Det var roligt att höra.

Här ska det städas.

Postat

Om man vill ha kvar lite knullukt i håret dagen efter så har jag den perfekta produkten!

12065632_10153244844642705_2361114783769022988_n.jpg?oh=74caf66b85e38b215e0097f5210ebc0a&oe=56CAE44D

Undrar just vad "double action" betyder i det här sammanhanget..?

Vid någon intervju med en gymägare på TV för några år sedan slant tungan på densamme. Vid frågan om hans gym var välbesökt svarade han:

"Ja, det är många som kommer varje dag. Det verkar som om människor är intresserade att komma i bra form och bli smala och fitta."

Jorå... Kpd.

Postat

Undrar just vad "double action" betyder i det här sammanhanget..?

Vid någon intervju med en gymägare på TV för några år sedan slant tungan på densamme. Vid frågan om hans gym var välbesökt svarade han:

"Ja, det är många som kommer varje dag. Det verkar som om människor är intresserade att komma i bra form och bli smala och fitta."

Jorå... Kpd.

Vem är inte intresserad av fitta lixom.

Postat

Visste väl att du skulle se det från min sida förr eller senare. NÄPP TILL NUPP.

Postat

Visste väl att du skulle se det från min sida förr eller senare. NÄPP TILL NUPP.

Jag tror inte du läste inlägget så som jag menade det. 🙁

Postat

Någon som konverterat till bögendomen? ☺️
Postat

Jag fattar ingenting men det gör inget! ☺️

Jo, det är så här enkelt att om man plötsligt "går över till andra laget", "konverterar till bögendomen", "erkänner sig som homosexuell", så är man ju troligtvis inte intresserad av fitta. ☺️ Man får byta schampo. Dessutom är du ju gud. Det är du som hittat på allting med fittor och kukar hit och dit. Frågor på det? Kpd?
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.