Pico Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Ptja, va fan... man drar väl iväg och jobbar dårå! 😄
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Ptja, va fan... man drar väl iväg och jobbar dårå! 😄 Är det klart nu? Det var roligt att höra. Här ska det städas.
Micke H Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Ptja, va fan... man drar väl iväg och jobbar dårå! 😄 Ja, grattis för fan! 😄
Micke H Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Om man vill ha kvar lite knullukt i håret dagen efter så har jag den perfekta produkten!
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Om man vill ha kvar lite knullukt i håret dagen efter så har jag den perfekta produkten! Exklusivt. 2 290 dollar.
Neosus Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Japp! Härligt Pico! 😄 De vart en kaffe på de! ☺️
Dark Of Light Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Om man vill ha kvar lite knullukt i håret dagen efter så har jag den perfekta produkten! Undrar just vad "double action" betyder i det här sammanhanget..? Vid någon intervju med en gymägare på TV för några år sedan slant tungan på densamme. Vid frågan om hans gym var välbesökt svarade han: "Ja, det är många som kommer varje dag. Det verkar som om människor är intresserade att komma i bra form och bli smala och fitta." Jorå... Kpd.
Micke H Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Undrar just vad "double action" betyder i det här sammanhanget..? Vid någon intervju med en gymägare på TV för några år sedan slant tungan på densamme. Vid frågan om hans gym var välbesökt svarade han: "Ja, det är många som kommer varje dag. Det verkar som om människor är intresserade att komma i bra form och bli smala och fitta." Jorå... Kpd. Vem är inte intresserad av fitta lixom.
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Rätt så likt! Men han brukar ju köra rätt mycket tagningar när man tänker efter.
Den Gode Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Vem är inte intresserad av fitta lixom. Visste väl att du skulle se det från min sida förr eller senare. NÄPP TILL NUPP.
Micke H Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Visste väl att du skulle se det från min sida förr eller senare. NÄPP TILL NUPP. Jag tror inte du läste inlägget så som jag menade det. 🙁
Dark Of Light Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Vem är inte intresserad av fitta lixom. Visste väl att du skulle se det från min sida förr eller senare. NÄPP TILL NUPP. Någon som konverterat till bögendomen? ☺️
Micke H Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Njae, det finns bara en kuk för mig, och den blir jag inte av med i första taget. Ninja.
Dark Of Light Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Jag fattar ingenting men det gör inget! ☺️ Jo, det är så här enkelt att om man plötsligt "går över till andra laget", "konverterar till bögendomen", "erkänner sig som homosexuell", så är man ju troligtvis inte intresserad av fitta. ☺️ Man får byta schampo. Dessutom är du ju gud. Det är du som hittat på allting med fittor och kukar hit och dit. Frågor på det? Kpd?
Recommended Posts