Dark Of Light Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Fiskgratäng och sånt. Det är hyfsat mycket vuxenpoäng i att köpa fiskgratäng för 800:- 😳
Dark Of Light Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Ja, så rebelliskt! Eller åtminstone entusiastiskt. ☺️ Ja, gälar, han är en fena på sådant. 😊
Naymari Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Klart jag har en plan. ☺️ Tänker inte att utbildningen i sig kommer leda till någonting i jobbväg, utan det jag får ut av det är huvudsakligen två saker. Ett nätverk av kontakter inom musikvärlden och tid för mig själv att bli vassare på att producera musik på egen hand, som jag behöver bli om jag vill kunna arbeta med det som frilansande tonsättare till media sen. I den världen är det inte meriterande med specifika utbildningar utan det är vad man kan leverera som betyder något. Det är lite annorlunda jämfört med den branchen jag är i nu, där det väger tungt att jag har en kandidatexamen från Chalmers, eftersom det varumärket är starkt, och vid rekryteringar är det viktigare än vilka kurser man faktiskt läst. Låter klyftigt memphis! 🙂 Kan också slå ett slag för min utbildning i Växjö. Det är visserligen ett universitet och inte folkis, men att plugga här är det bästa beslutet jag tagit. Öppnar enormt många dörrar.
Dark Of Light Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Idioter. Du är inte på Flashback nu. 😑 Tacos nyss å strax KPD Börjar det inte bli lite sent för ditt kaffe..?
CHAE Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 (redigerat) Du är inte på Flashback nu. 😑 [...] Indeed not 😑 Redigerat 31 oktober 2015 av CHAE
Den Gode Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Du är inte på Flashback nu. 😑 Börjar det inte bli lite sent för ditt kaffe..? Indeed not 😑 Jag vet precis var jag är. Vad är det frågan om?
Dark Of Light Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Jag vet precis var jag är. Vad är det frågan om? Du kallade oss idioter, här finns inga sådana. Bara likasinnade. Jag vet iallafall ingenting 😕 Du är gud, du vet allt!
Den Gode Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Du kallade oss idioter, här finns inga sådana. Bara likasinnade. Du skämtar med mig. Jag skämtar med dig. Det här är som att gå tillbaka till mitt första halvår i längsta.
Dark Of Light Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 (redigerat) Du skämtar med mig. Jag skämtar med dig. Det här är som att gå tillbaka till mitt första halvår i längsta. ☺️ Du fick en flashback alltså... Redigerat 31 oktober 2015 av Dark Of Light
CHAE Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 TWD spoiler alert GLEEEEEENN!!!!!! NOOOOOOOO!!!!! Fan 🙁 ☺️ Du fick en flashback alltså... DoL = fyndig tjomme 🙂
Dark Of Light Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 😛 Å jag som tänkte vara fyndig och skriva stick...
Naymari Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 (redigerat) 😛 Å jag som tänkte vara fyndig och skriva stick... Skriv refränger istället. Det är de som säljer. Redigerat 31 oktober 2015 av Naymari
Dark Of Light Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 😆 :lol: Ja, just det... humor ja... 😆 :lol:
Micke H Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Vad ska du gå som? Micke H? Jag hade någon slags galen vetenskapsman-look. Jag använde en blodig, vit skjorta jag hade kvar sen jag var med i zombie walken för några år sedan, en slips, svarta handskar och stökade till håret lite. Lite billigt och improviserat men det blev rätt bra. Pics or it didnt happen 😄 Har ingen själv men jag tror någon polare tog någon bild. xD Får se om jag kan tigga till mig den.
Micke H Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Du kallade oss idioter, här finns inga sådana. Bara likasinnade. 😳 Vad är skillnaden...?
Memphis Postat 1 november 2015 Postat 1 november 2015 Mina kompisar drog med mig på Halloween på Liseberg. xD Mycket utklädda folk va det. Sen drog de med mig på skräckfilm på bio. xD
Recommended Posts