Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Klart jag har en plan. ☺️

Tänker inte att utbildningen i sig kommer leda till någonting i jobbväg, utan det jag får ut av det är huvudsakligen två saker. Ett nätverk av kontakter inom musikvärlden och tid för mig själv att bli vassare på att producera musik på egen hand, som jag behöver bli om jag vill kunna arbeta med det som frilansande tonsättare till media sen. I den världen är det inte meriterande med specifika utbildningar utan det är vad man kan leverera som betyder något.

Det är lite annorlunda jämfört med den branchen jag är i nu, där det väger tungt att jag har en kandidatexamen från Chalmers, eftersom det varumärket är starkt, och vid rekryteringar är det viktigare än vilka kurser man faktiskt läst.

Låter klyftigt memphis! 🙂

Kan också slå ett slag för min utbildning i Växjö. Det är visserligen ett universitet och inte folkis, men att plugga här är det bästa beslutet jag tagit. Öppnar enormt många dörrar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska du gå som? Micke H?

Jag hade någon slags galen vetenskapsman-look. Jag använde en blodig, vit skjorta jag hade kvar sen jag var med i zombie walken för några år sedan, en slips, svarta handskar och stökade till håret lite. Lite billigt och improviserat men det blev rätt bra.

Pics or it didnt happen 😄

Har ingen själv men jag tror någon polare tog någon bild. xD Får se om jag kan tigga till mig den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...