Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du funderade inte på att sova över?

Hon är här ☺️ Det är ju det som är så praktiskt med arrangemanget. Man gör som man vill med det hela. Att börja sova över för ofta är risky business. Plötsligt har man flyttat ihop och hela kittet. Det intresserar inte mig som det är nu... Men visst, det händer.

Ett tag jonglerade jag mellan tre damer, det visade sig vara alldeles för svettigt att hålla ordning på i längden. Nu är det bara grannen och en till mer sällan, men de känner till varandra. Damer är som allt annat, bäst att avnjutas med måtta.

Postat (redigerat)

Damer är som med whiskey, smakar bäst över 18 år. ☺️😑

Mm. På någon fest lyckades jag på fyllan kläcka ur mig en gång att jag skulle sätta mig i soffan och snaska med min 15-åring. Jag syftade på just den 15 åriga virre jag hade i glaset men en del trodde jag varit och raggat upp en lite för ung donna. Så, ja 18-åriga får de allt vara även om även det är gräns fall ☺️ På sista tiden har jag (om vi snackar sprit nu) gått över mer och mer till Konjak. Gott skit.

Du får väl hälsa. Men hon kanske inte känner till längsta?

Jodå, hon känner till det och förstår inget, som du brukar säga 😛 Antar att stämningen och humorn i tråden är lite... speciell. Bara det här med smileys-plane-910020.gif

eller smileys-bananas-365793.gifeller kpd för att inte nämna alla u-båtar, det går inte hem alls ☺️

Hon hälsar tillbaka.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jodå, hon känner till det och förstår inget, som du brukar säga 😛 Antar att stämningen och humorn i tråden är lite... speciell. Bara det här med smileys-plane-910020.gif

eller smileys-bananas-365793.gifeller kpd för att inte nämna alla u-båtar, det går inte hem alls ☺️

Hon hälsar tillbaka.

Men det är ju du som står för allt det där.

Postat

Men det är ju du som står för allt det där.

Ja, desto mer obegripligt. ☺️ Eller njaeh. U-båten var väl Algotezza om vi nu ska vara noga här. Bananer har egentligen förekommit tidigare också, men helikoptern tar jag på mig helt klart.
Postat (redigerat)

Det kanske du får göra om du börjar plugga. Har du sagt upp dig än?

Japp, det får man hoppas. ☺️ Den skolan Chae läste på i Oskarshamn verkar intressant faktiskt.

Nop, blir till våren som sagt, så jag avslutar mot sommarn. Buffrar pengar och funderar tills dess.

Redigerat av Memphis
Postat

Japp, det får man hoppas. ☺️ Den skolan Chae läste på i Oskarshamn verkar intressant faktiskt.

Nop, blir till våren som sagt, så jag avslutar mot sommarn. Buffrar pengar och funderar tills dess.

Tänker du att utbildningen ska leda till något?

Postat

Jag är då iallafall helt oskyldig

Jag har inte gjort nått

Du är ju gud. Alltså är du skyldig till precis allt här i världen eller så har du gett upp och det är därför det ser ut som det gör.

Ja god smileys-coffee-124728.gif

på er!

Postat

Ja, desto mer obegripligt. ☺️ Eller njaeh. U-båten var väl Algotezza om vi nu ska vara noga här. Bananer har egentligen förekommit tidigare också, men helikoptern tar jag på mig helt klart.

Ja, just det... Kpd är ju mitt påhitt också. Då säger jag väl kpd då.
Postat

[...] Den skolan Chae läste på i Oskarshamn verkar intressant faktiskt.

[...]

😮🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.