Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag börjat skriva svar på insändare i lokalblaskan corren. Allt för att få tiden att gå och hålla huvet igång.

Annons
Postat

Jag skrev en insändare om ams och skickade till flertalet tidningar men den blev aldrig publicerad någonstans. 😑

I corren kan man skriva direkt på nätet, men man måste reistrera sig, och dom plockar bort inlägg dom inte gillar.

Postat

I corren kan man skriva direkt på nätet, men man måste reistrera sig, och dom plockar bort inlägg dom inte gillar.

okej! Har dom typ max antal tecken oxå? Typ140?

Typ?

Postat

Jag vet inte om det är nån begränsning. Det är väl bara att börja skriva.

Jag har hållit på ett tag utan att bli utslängd. Har inte skrivit någon egen insändare ännu dock, utan bara kommenterat.

Postat

Vart ju för fan hemkokt pitepalt till middag! 😄 shit va gott. Min sambo e bäst på att göra denna delikatess! 🥰

Jag gjorde kroppkakor en gång, men det blev för paltigt.

Postat

Okej, jag skäms lite för att erkänna det men jag ska nog göra det ändå: samtalet jag fick var INTE från Betsson utan från någon jäkla undersökning. Lite senare fick jag det RIKTIGA samtalet från Betsson. xD

Och det gick faktiskt, lustigt nog, riktigt bra och jag ska träffa dom på riktigt om en vecka.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.