Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Mycket musikaliska förstås och de gör något nytt, men ja stilandet kan ta över lite ibland.

fiat-7002.jpg

Är dom lika säkra live som på inspelningarna? Kör dom långa solon?

Redigerat av Den Gode
Annons
Postat

Mycket musikaliska förstås och de gör något nytt, men ja stilandet kan ta över lite ibland.

Ja, men så är det ju med alla sådana här überband. Eller alla pilada, pilada, pilada i 200km/t spelande gitarrhjältar eller trummisar. Visst är det imponerande med den rent tekniska biten men det är det där med känsla, eller själen i musiken som går förlorad istället.

Det blir som ett examensarbete på något musikuniversitet vid varje framträdande. Men visst är det ett bländande skickligt utfört hantverk. Lite som ett dyrt kök från t ex Marbodal eller liknande. Allt fungerar tyst, snabbt och exakt med blanka rena ytor men är det varmt, inbjudande och hemtrevligt..?

Postat

Det verkar kul det där. Jag såg att ni har ett SE Space reflection filter. Skulle du säga att det är något som man har nytta av om man spelar in sång hemma i ett obehandlat rum.

Postat

Ja, men så är det ju med alla sådana här überband. Eller alla pilada, pilada, pilada i 200km/t spelande gitarrhjältar eller trummisar. Visst är det imponerande med den rent tekniska biten men det är det där med känsla, eller själen i musiken som går förlorad istället.

Inte Steely Dan enligt min mening.

Postat

Hemskt fantasilöst försvar av "35-åringen" vid Lisa Holm rättegången.

"Jag vet inget", "Jag har inte varit där", ja ungefär så på det mesta.

Bevisningen är dock överväldigande, det såg jag redan i den sk. FUPen.

Vad otroligt jobbigt det måste vara för hennes föräldrar och syrra detta... 🙁

Postat

2:a. Minst lika twisted som den första. Härligt skum serie. ☺️

Man ska visst se andra säsongen för att förstå första. Serier är för trassliga nu för tiden.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.