Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Känner du honom?

Nä, så cool är jag inte. Bara hälsade snabbt på honom efter en spelning de gjorde här förra hösten.

a90dd1a6c4d8ba64dd228180e0e1f9a6.jpg

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Nä, så cool är jag inte. Bara hälsade snabbt på honom efter en spelning de gjorde här förra hösten.

a90dd1a6c4d8ba64dd228180e0e1f9a6.jpg

Jag vet inte vad jag ska tycka om dom. Vad tycker du?

Postat

Dom är tajtare än en.....eeeh... 😱

Dom har lite av samma dragningskraft som Steely Dan för min del. Men dom skriver inte lika bra låtar.

Postat

Dom är tajtare än en.....eeeh... 😱

Jag kände en flicka från Gränna

som sitt stjärthål så hårt kunde spänna

att hon uti detta hål

kunde strypa en ål

samt även vässa en penna.

Morn´ kpd!

Postat

Va e det??

Vi är 19 låtskrivare på utbildningen som sätts ihop i nya team varje dag och skriver en låt om dagen till skarpa uppdrag. Bland annat lite k-pop, till ESC och en TV-talangtävling i Tyskland.

Postat

Vi är 19 låtskrivare på utbildningen som sätts ihop i nya team varje dag och skriver en låt om dagen till skarpa uppdrag. Bland annat lite k-pop, till ESC och en TV-talangtävling i Tyskland.

Det där låter ju väldigt stimulerande! Att jobba med olika konstellationer borde vara det och kanske lite frustrerande också. Ofta hittar man ju någon på "samma våglängd" där samarbete fungerar überbra, medans det kan vara väldigt tungrott med en del andra. Låter som du får bra erfarenheter.
Postat

Jag kände en flicka från Gränna

som sitt stjärthål så hårt kunde spänna

att hon uti detta hål

kunde strypa en ål

samt även vässa en penna.

Morn´ kpd!

xD Vackert!

Postat

Tror det är Hasse Alfredsson som komponerade den på sin tid. Men vackert, ja! ☺️

Jäpp. Alfredsson. Här är en som jag inte vet vem som har gjort.

There once was a plumber from Leigh

Who was plumbing a girl by the sea.

Said she, "Please stop plumbing,

I think someone's coming!"

Said the plumber still plumbing "it's me."

Postat

Det där låter ju väldigt stimulerande! Att jobba med olika konstellationer borde vara det och kanske lite frustrerande också. Ofta hittar man ju någon på "samma våglängd" där samarbete fungerar überbra, medans det kan vara väldigt tungrott med en del andra. Låter som du får bra erfarenheter.

ja, det är svinkul. Vi har ju haft bekantskap med varandra under snart 3 år, så man har redan hyfsad koll på vilka man funkar med. Men jag känner mig så frukansvärt taggad på musik just nu!
Postat (redigerat)

J

A

G

Idag kommer bli en slödag matmässigt...

N

Sibylla

T

Ä

M

M

E

Rules!

M

E

D

F

Ö

R

E

G

Å

E

N

D

E

T

A

Lat

A

R

E

,

K

P

D

Allmänt

Ledigt

Likgiltig

Tillika

Slö

Å

!

☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag vet inte vad jag ska tycka om dom. Vad tycker du?

Mycket musikaliska förstås och de gör något nytt, men ja stilandet kan ta över lite ibland.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.