Memphis Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 (redigerat) Känner du honom? Nä, så cool är jag inte. Bara hälsade snabbt på honom efter en spelning de gjorde här förra hösten. Redigerat 28 oktober 2015 av Memphis
Dark Of Light Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Ähum... Helikoptern... Var är helikoptern?
Dark Of Light Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Höll ju på att fixa juh! 😛 😆 Snöggh! Den ska ju komma direkt ju! ☺️
Den Gode Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Nä, så cool är jag inte. Bara hälsade snabbt på honom efter en spelning de gjorde här förra hösten. Jag vet inte vad jag ska tycka om dom. Vad tycker du?
Den Gode Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Skickliga Så inihelvete. Jag kan inte bestämma mig för om det blir för mycket stilande bara.
Den Gode Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Dom är tajtare än en.....eeeh... 😱 Dom har lite av samma dragningskraft som Steely Dan för min del. Men dom skriver inte lika bra låtar.
Dark Of Light Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Dom är tajtare än en.....eeeh... 😱 Jag kände en flicka från Gränna som sitt stjärthål så hårt kunde spänna att hon uti detta hål kunde strypa en ål samt även vässa en penna. Morn´ kpd!
Naymari Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Va e det?? Vi är 19 låtskrivare på utbildningen som sätts ihop i nya team varje dag och skriver en låt om dagen till skarpa uppdrag. Bland annat lite k-pop, till ESC och en TV-talangtävling i Tyskland.
Dark Of Light Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Vi är 19 låtskrivare på utbildningen som sätts ihop i nya team varje dag och skriver en låt om dagen till skarpa uppdrag. Bland annat lite k-pop, till ESC och en TV-talangtävling i Tyskland. Det där låter ju väldigt stimulerande! Att jobba med olika konstellationer borde vara det och kanske lite frustrerande också. Ofta hittar man ju någon på "samma våglängd" där samarbete fungerar überbra, medans det kan vara väldigt tungrott med en del andra. Låter som du får bra erfarenheter.
Micke H Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Jag kände en flicka från Gränna som sitt stjärthål så hårt kunde spänna att hon uti detta hål kunde strypa en ål samt även vässa en penna. Morn´ kpd! xD Vackert!
Dark Of Light Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 xD Vackert! Tror det är Hasse Alfredsson som komponerade den på sin tid. Men vackert, ja! ☺️
Den Gode Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Tror det är Hasse Alfredsson som komponerade den på sin tid. Men vackert, ja! ☺️ Jäpp. Alfredsson. Här är en som jag inte vet vem som har gjort. There once was a plumber from Leigh Who was plumbing a girl by the sea. Said she, "Please stop plumbing, I think someone's coming!" Said the plumber still plumbing "it's me."
Naymari Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Det där låter ju väldigt stimulerande! Att jobba med olika konstellationer borde vara det och kanske lite frustrerande också. Ofta hittar man ju någon på "samma våglängd" där samarbete fungerar überbra, medans det kan vara väldigt tungrott med en del andra. Låter som du får bra erfarenheter. ja, det är svinkul. Vi har ju haft bekantskap med varandra under snart 3 år, så man har redan hyfsad koll på vilka man funkar med. Men jag känner mig så frukansvärt taggad på musik just nu!
Neosus Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Fasiken varoligt, Nay! Smid medans järnet är varmt!
Dark Of Light Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 (redigerat) J A G Idag kommer bli en slödag matmässigt... N Sibylla T Ä M M E Rules! M E D F Ö R E G Å E N D E T A Lat A R E , K P D Allmänt Ledigt Likgiltig Tillika Slö Å ! ☺️ Redigerat 29 oktober 2015 av Dark Of Light
Naymari Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Fasiken varoligt, Nay! Smid medans järnet är varmt! ☺️ https://facebook.com/sonophonicmusic Följ gärna Facebooksidan till teamet jag ingår i! 🙂
Memphis Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 Jag vet inte vad jag ska tycka om dom. Vad tycker du? Mycket musikaliska förstås och de gör något nytt, men ja stilandet kan ta över lite ibland.
Recommended Posts