Micke H Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Jo, jag sa att det är kpd. Jag gissar att du ibland tar en KPD med din granne också?
Dark Of Light Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Jag gissar att du ibland tar en KPD med din granne också? Mer en npd. ☺️ Eller blir det nmg (nupp med granne)?
Micke H Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Mer en npd. ☺️ Eller blir det nmg (nupp med granne)? Tänkte nog mer på att K:et i KPD stod för något liknande så jag tror vi menar samma sak. ☺️
Dark Of Light Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Tänkte nog mer på att K:et i KPD stod för något liknande så jag tror vi menar samma sak. ☺️ Ja, du tänker så du. Ja vi tänker nog lika där fast annorlunda. ☺️
Dark Of Light Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Någon av er som följer med i Lisa Holm rättegången?
Algotezza Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Någon av er som följer med i Lisa Holm rättegången? Sporadiskt. Många äckliga detaljer. Hur fungerar vissa människor? undrar man.
Den Gode Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Någon av er som följer med i Lisa Holm rättegången? Den har väl precis börjat. Stämmer det som framgått i media lär han väl bli dömd.
Dark Of Light Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Ja, jag har den sk. FUPen, dvs förundersöknings protokollet som jag läst en del i. En del för att den är på runt 1500 sidor, inget man sätter sig i över en kaffe direkt. Det är närmast hans (den misstänktas) förklaringar som intresserar mig. Ja, många hemska detaljer är det. Det som står och rapporteras i media just nu stämmer med FUPen. Tänker närmast på hennes päron. De har gått genom ett helvete med dels försvinnandet, uppdagandet av mordet. Sedan alla nyfikna journalister som mer eller mindre belägrade deras trädgård i jakt på saftiga nyheter. Sedan har ett visst lugn inträffat men nu är Lisa Holm på alla förstasidor igen. Vart de än tittar ser de deras döda dotter stirra mot dem. Obeskrivligt tungt... 🙁
Dark Of Light Postat 28 oktober 2015 Postat 28 oktober 2015 Ja, nä, det finns ju termoskoppar och sugrör. Frågan är vad motparten tycker när man plötsligt utbrister "kpd" mitt i akten.
Recommended Posts