Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mer en npd. ☺️ Eller blir det nmg (nupp med granne)?

Tänkte nog mer på att K:et i KPD stod för något liknande så jag tror vi menar samma sak. ☺️

blink-weird_zps7kp6gmee.jpg

Postat

Tänkte nog mer på att K:et i KPD stod för något liknande så jag tror vi menar samma sak. ☺️

blink-weird_zps7kp6gmee.jpg

Ja, du tänker så du. Ja vi tänker nog lika där fast annorlunda. ☺️
Postat

Någon av er som följer med i Lisa Holm rättegången?

Sporadiskt. Många äckliga detaljer. Hur fungerar vissa människor? undrar man.

Postat

Någon av er som följer med i Lisa Holm rättegången?

Den har väl precis börjat. Stämmer det som framgått i media lär han väl bli dömd.

Postat

Ja, jag har den sk. FUPen, dvs förundersöknings protokollet som jag läst en del i. En del för att den är på runt 1500 sidor, inget man sätter sig i över en kaffe direkt. Det är närmast hans (den misstänktas) förklaringar som intresserar mig.

Ja, många hemska detaljer är det. Det som står och rapporteras i media just nu stämmer med FUPen. Tänker närmast på hennes päron. De har gått genom ett helvete med dels försvinnandet, uppdagandet av mordet. Sedan alla nyfikna journalister som mer eller mindre belägrade deras trädgård i jakt på saftiga nyheter. Sedan har ett visst lugn inträffat men nu är Lisa Holm på alla förstasidor igen. Vart de än tittar ser de deras döda dotter stirra mot dem. Obeskrivligt tungt... 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.