CHAE Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 (redigerat) [...] i tutade. [...] säkrskri vning 🙂 Nå, bra skrivet DoL. Gillade Karl-Oskar-vinklingen. Uppemot 40 miljarder hörde jag någonstans. Dä' va' möcke' kosing dä'! 😮 Om man lägger ihop det med att bygga upp nya asylboenden som, ideligen, blir nedbrända så blir det superjättemycket pengar 😐 Redigerat 27 oktober 2015 av CHAE
Den Gode Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Uppemot 40 miljarder hörde jag någonstans. Jag tror att du tänker på de 48 miljarder extra Migrationsverket begär för i år och de fyra kommande åren. Detta baseras på deras prognoser, om vilka det enda man vet är att de alltid är fel.
Neosus Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Jag tror att du tänker på de 48 miljarder extra Migrationsverket begär för i år och de fyra kommande åren. Detta baseras på deras prognoser, om vilka det enda man vet är att de alltid är fel. Ja just de ja! Jo man vet aldrig hur många som kommer hit.
CHAE Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 EN NY HELIKOPTER NU MÄH 😠 "Palla orka" 😏 Här har man inte PT:at på länge och så blir det två på raken...
Dark Of Light Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Ja det blir en KPD på de. Ja, just det. Absolut. Exaktemente som tysken säger eller bara, ja tack. Förslaget bifalles därmed med positiv utgång i förslagsgivarens anda. Därmed kan jag kungöra att det blir en kpd, en så kallad kaffepaus, typ nu. En st. kaffe kopp kommer inom kort att fyllas med sagda ädla dryckjom och därefter inmundigas sålunda å det snaraste. Koppen inmundigas å sin sida icke. Den kommer enligt praxis återanvändas efter sanering, i dagligt tal benämnt som sk. "diskning". Det föreligger dock en viss risk för en sk. "påtår" dvs en påfyllning med sagda kaffedryck för ytterligare vida konsumtion. Då kommer saneringen (diskningen) att utebli och utföras efter all konsumtion upphört samt koppens begagnande icke längre är aktuell för inmundigande av sagda dryck av kaffekaraktär. Då bryggaren är förebredd för ett flertal portioner av ovannämnda dryck förefaller det tydligt att den sk. påtåren dvs påfyllningen kommer att efterföljas av flera. Kpd?
Dark Of Light Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 säkrskri vning 🙂 Nå, bra skrivet DoL. Gillade Karl-Oskar-vinklingen. Tac k hän der d en bäs ta. 🥰
Den Gode Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 (redigerat) Ja just de ja! Jo man vet aldrig hur många som kommer hit. En doktor Ruist har räknat ut att det kostar 1,35 % av BNP, vilket borde innebära ca 54 miljarder per år. Andra kommer fram till betydligt högre summor. Redigerat 27 oktober 2015 av Den Gode
Den Gode Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Dagens viktigaste artikel. Fjärtas det mycket?
Neosus Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Drinking Beer Slows Down Alzheimer's And Parkinson's Disease Dax att sätta igång då!
Micke H Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Drinking Beer Slows Down Alzheimer's And Parkinson's Disease Dax att sätta igång då! Jag visste väl att mitt drickande hade ett syfte!
CHAE Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Drinking Beer Slows Down Alzheimer's And Parkinson's Disease Dax att sätta igång då! Hur förklarar de alkoholdemens då? 😕
Recommended Posts