Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

tja chae!

Prosit

tumblr_nrsfoymWDu1rzzg53o1_1280.jpg

Redigerat av CHAE
Annons
Postat

NU MÅSTE DU POSTA EN HELIKOPTER!

Hej förresten. 🥰

Jag edith:ade 😮😠😛

HÄJ MICKEH! 🥰

KPD

indeed

Postat

Hej. Är du på jobbet.

Hej DG. Nix pix, jag är i hemmets säkra (?) värld

Postat

🥰 Allt väl?

Jo'rå det tror jag nog. Har inte känt efter men det är höst, solen skiner och alla bladen är gulröda 🥰

Själv? SW ep VII snart alltså? Kollegan och jag har också köpt biljetter och det ska bli AWESOME att se den!!!!! 🥰😄

Tjenareeeee!!! ☺️

Hej Gu...jag menar Grahn! 😄

Postat

Jo'rå det tror jag nog. Har inte känt efter men det är höst, solen skiner och alla bladen är gulröda 🥰

Själv? SW ep VII snart alltså? Kollegan och jag har också köpt biljetter och det ska bli AWESOME att se den!!!!! 🥰😄

☺️

JA, JAG ÄR TAGGAD SOM EN ÄLG! 😠🥰

Postat (redigerat)

Jag reagerar lite på att dom kommer hit och börjar kräva saker... Är det okej tycker ni? 😕

Jag håller med allt du säger utom det ängsliga ansiktet.

Nej det är inte ok. De flyr krig och elände, det är väl därför de är här? Då känns en centralt belägen lägenhet, nära till köpcenter och frånvaron av löv/barrträd som en avlägsen fråga. Tror att det handlar om något de blir i tutade.

Lite som Karl-Oskar och Kristina förr i tiden, "Gatorna är gjorda av renaste gull i amerikat". Någon har sagt att de får automatiskt en lägenhet i Ödåkra, Rosengård, Angered, Rinkeby, Bredäng eller Rågsved, en svensk yppig blondinfru, bidrag på livstid utan motkrav och en BMW. Nu blir det ett flyktingboende ute på vischan och det stämmer inte med ingångsvärdena. En skrämmande barrskog med gud vet vad för troll, svamp och knott inuti.

Ja, och så är det ju kallt också och den där Kikki Danielsson...

Hur blir det inte om de där tältlägren ska tas i bruk, med utedass, mm?

Det hela låter illa.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag reagerar lite på att dom kommer hit och börjar kräva saker... Är det okej tycker ni? 😕

Känns lite märkligt.

Postat (redigerat)

Nej. Naturligtvis inte. Det intressanta är hur Expressen vinkling på detta är att låta en av dessa flyktingar/invandrare gråta ut.

Hur stor andel av de som kommer som verkligen är flyktingar, i den meningen att de flyr för sina liv, är det ingen som vet. Däremot står det allt klarare att det kommer att bli ekonomiskt kostsamt för Sverige.

http://www.expressen...-inte-isoleras/

Redigerat av Den Gode
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.