Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fins det någon blandning mellan disco och death metal?

Varför ska man förstöra death metal med disco??? Det är som att blanda ut 18 årig whisky med cola... Vissa saker gör man bara inte. 😳
Annons
Postat

Varför ska man förstöra death metal med disco??? Det är som att blanda ut 18 årig whisky med cola... Vissa saker gör man bara inte. 😳

😆
Postat

😆 Eller som att injiciera hiv i en frisk människa.

Postat

Nu skiter jag i den här serien Ängelby också. Jag begriper ingenting, och skådespeleriet verkar nästan avsiktligt dåligt på nåt sätt.

Postat

Min hyllning till kaffe i allmänhet och kaffeautomaten på jobbet i synnerhet.

Postat

Nirvana-Europe Machupen va lite ball 😄

Wax Audio är en av de bästa mashup:arna på youtube i mitt tycke. Han har flera riktigt bra på sin kanal!
Postat

☺️ Yeah, you can change my diaper anytime.

☺️ Det är vad din farmor sa.

😆

* * *

Hellu krapparna! 😄

Postat (redigerat)

Norrmännen säger NEJ till Halloween

[...] Meningen med denna protest är att ersätta halloweenfirandet med utklädda barn och godis med att lite senare på året klä ut sig till julbock och sjunga julsånger.[...] Det är inte firandet av halloween i sig eller allhelgonahelgen som är problemet. Men det är att man har smugit till sig en kommersiell praxis med tiggeri vid dörrarna*, annars hotar man med att kasta ägg på husen

* så EU-migranterna var inte först...? 😮 HA I knew it! 😎

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka; å ena sidan känns Halloween lite väl intense och man kan faktiskt ha zombiewalks any given day ( 🥰 ). Å andra sidan så känner jag att Halloween är lite ball och man kan tända ljus på gravar och greja ändå.

Mvh

Dat CHAE

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.