Dark Of Light Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Fins det någon blandning mellan disco och death metal? Varför ska man förstöra death metal med disco??? Det är som att blanda ut 18 årig whisky med cola... Vissa saker gör man bara inte. 😳
Memphis Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Varför ska man förstöra death metal med disco??? Det är som att blanda ut 18 årig whisky med cola... Vissa saker gör man bara inte. 😳 😆
Micke H Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Varför ska man förstöra death metal med disco??? Det är som att blanda ut 18 årig whisky med cola... Vissa saker gör man bara inte. 😳 😆 Eller som att injiciera hiv i en frisk människa.
Micke H Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Å andra sidan gjorde väl Kiss något som inte var så långt därifrån. xD
Dark Of Light Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 (redigerat) ☺️ Yeah, you can change my diaper anytime. Redigerat 26 oktober 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Det var en hel del disco som var bra, men det fick man inte tycka. Det skiter jag i numera.
Den Gode Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Nu skiter jag i den här serien Ängelby också. Jag begriper ingenting, och skådespeleriet verkar nästan avsiktligt dåligt på nåt sätt.
Dark Of Light Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 (redigerat) Det var en hel del disco som var bra, men det fick man inte tycka. Det skiter jag i numera. Nu skiter jag i den här serien Ängelby också. Jag begriper ingenting, och skådespeleriet verkar nästan avsiktligt dåligt på nåt sätt. https://www.youtube.com/watch?v=_H-6NJfjPoE Redigerat 26 oktober 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Här är en smash hit från 1963, och det är bara att instämma med Onkel Fester. "We should have ugly girls".
Den Gode Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Lolita Pop hade jag glömt bort. Köpte deras skivor en gång i världen. Dom står sig riktigt bra.
Algotezza Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Min hyllning till kaffe i allmänhet och kaffeautomaten på jobbet i synnerhet.
Pico Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 Nirvana-Europe Machupen va lite ball 😄 Wax Audio är en av de bästa mashup:arna på youtube i mitt tycke. Han har flera riktigt bra på sin kanal!
CHAE Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 ☺️ Yeah, you can change my diaper anytime. ☺️ Det är vad din farmor sa. 😆 * * * Hellu krapparna! 😄
CHAE Postat 27 oktober 2015 Postat 27 oktober 2015 (redigerat) Norrmännen säger NEJ till Halloween [...] Meningen med denna protest är att ersätta halloweenfirandet med utklädda barn och godis med att lite senare på året klä ut sig till julbock och sjunga julsånger.[...] Det är inte firandet av halloween i sig eller allhelgonahelgen som är problemet. Men det är att man har smugit till sig en kommersiell praxis med tiggeri vid dörrarna*, annars hotar man med att kasta ägg på husen * så EU-migranterna var inte först...? 😮 HA I knew it! 😎 Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka; å ena sidan känns Halloween lite väl intense och man kan faktiskt ha zombiewalks any given day ( 🥰 ). Å andra sidan så känner jag att Halloween är lite ball och man kan tända ljus på gravar och greja ändå. Mvh Dat CHAE Redigerat 27 oktober 2015 av CHAE
Recommended Posts