Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sitter och gör en uppgift till damerna och hittade en lista med de 1 000 vanligaste svenska orden. Bland de 100 vanligaste är knulla, kuk, fitta och hora.

Postat

Är torkan över, eller.......?

Om det vore så väl. Men jag har en ganska självvald torka just nu.

Då måste du rita på tavlan oxå så att dom vet! ☺️

☺️

Postat

Sitter och gör en uppgift till damerna och hittade en lista med de 1 000 vanligaste svenska orden. Bland de 100 vanligaste är knulla, kuk, fitta och hora.

Göra levande charader?

Postat

Det här är ju ett perfekt tillfälle att låta dem komma hem till dig för mer ingående studier, hemuppgifter om du vill enligt mitt förra förslag till dig. Du får dig ett harem och hemhjälp i ett som du dessutom kan helt legitimt lära vad du tycker verkar lämpligt för stunden på arbetstid.
Postat

Då måste du rita på tavlan oxå så att dom vet! ☺️

Han kan ju göra en snitsig Power Point presentation. Med alla "häftiga" animationer. ☺️
Postat

Det här är ju ett perfekt tillfälle att låta dem komma hem till dig för mer ingående studier, hemuppgifter om du vill enligt mitt förra förslag till dig. Du får dig ett harem och hemhjälp i ett som du dessutom kan helt legitimt lära vad du tycker verkar lämpligt för stunden på arbetstid.

Tre somaliska damer med ca 20 barn ihop. Ja tack.

Postat (redigerat)

Fick in årets första geting i lägenheten. Förra sommarn var det tjockt av dom.

Verkar vara rätt sent på året för att vara den första. Men vad sa den: "Åh,Maj Gadd?" Och sen stack den, antar jag...

graphics-bees-835677.gif

Redigerat av Algotezza
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.