Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Ja, jag tycker att det är småputtrig underhållning. Ibland lite insmickrande med alla; "Oooh, vad bra!", "Jaaag ryyyyser", det känns lite tillrättalagt för det mesta men också äkta ibland. Men vad ska de säga...

[...]

Det vore ju tokroligt om någon började delay-gråta (dvs, som en unge som gör sig illa men det tar 2-3 sekunder innan de fattar att det gjorde ont) i missnöje över hur någon tolkade dem. 😄

Videon var egentligen inte missnöjesgråtsrelaterad men inser att det faktiskt ligger nära tillhands.

https://www.youtube.com/watch?v=7x3CCKaOlfU

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, jag tycker att det är småputtrig underhållning. Ibland lite insmickrande med alla; "Oooh, vad bra!", "Jaaag ryyyyser", det känns lite tillrättalagt för det mesta men också äkta ibland. Men vad ska de säga...

Ibland kommer mästerliga tolkningar men tycker nog att Kleerup hamnat helt fel. Jag har hört spruckna cykelpumpar med astma som haft mer tryck i pipan än hans "sköra" röst. Som låtskrivare skiner han nog bättre än som sångare.

Visst är det så. Jag kollar mest för att lyssna på musiken, och måste säga att Miriam Bryant verkligen levererade igår!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore ju tokroligt om någon började delay-gråta (dvs, som en unge som gör sig illa men det tar 2-3 sekunder innan de fattar att det gjorde ont) i missnöje över hur någon tolkade dem. 😄

Videon var egentligen inte missnöjesgråtsrelaterad men inser att det faktiskt ligger nära tillhands.

Visst gör den det ☺️

Var det inte Wiehe som för något år sedan kommenterade E-Types insats i någon låt med; "så kan man ju inte göra"?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Device USB could not be migrated

Nån som stött på detta? Hur lagar man? 😕🤪😑

Internet säger så här: Ta bort USB-enheten från enhetshanteraren OCH tillhörande drivrutin, starta om datorn och hoppas att Windows hittar reda på den på egen hand.
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har ni gjort med den här extra timmen då?

Satt med mobilen och pillade i morse. Kolla mailen. Läste en bok om filosofi. Löste livsgåtan. Glömde lösningen. Resten av familjen sov en timme extra. Bättre använd tid.

Device USB could not be migrated

Nån som stött på detta? Hur lagar man? 😕🤪😑

Mycket med migration nuförtiden. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Österlentur idag i höstsolen. Fint väder i Skåne idag. Fikade här: http://www.olofviktors.se/ graphics-coffee-897673.gifgraphics-coffee-897673.gif

Köpte äpplen i Vallby. Ingen försäljare där. Man tar bara ett par påsar och lägger betalningen i en plåtbox.

Klippte gräset.

Längstahr...

Skönt att höra att ni gjorde nåt vettigt av tiden. Själv har jag bara suttit framför datorn.

Inte utan min dator.

clip-art-computers-906475.jpg

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Internet säger så här: Ta bort USB-enheten från enhetshanteraren OCH tillhörande drivrutin, starta om datorn och hoppas att Windows hittar reda på den på egen hand.

Mmmm.. Provade det men står fortfarande could not be migrated

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...