Pico Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 (redigerat) Ja, jag tycker att det är småputtrig underhållning. Ibland lite insmickrande med alla; "Oooh, vad bra!", "Jaaag ryyyyser", det känns lite tillrättalagt för det mesta men också äkta ibland. Men vad ska de säga... [...] Det vore ju tokroligt om någon började delay-gråta (dvs, som en unge som gör sig illa men det tar 2-3 sekunder innan de fattar att det gjorde ont) i missnöje över hur någon tolkade dem. 😄 Videon var egentligen inte missnöjesgråtsrelaterad men inser att det faktiskt ligger nära tillhands. https://www.youtube.com/watch?v=7x3CCKaOlfU Redigerat 25 oktober 2015 av Pico
Naymari Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Ja, jag tycker att det är småputtrig underhållning. Ibland lite insmickrande med alla; "Oooh, vad bra!", "Jaaag ryyyyser", det känns lite tillrättalagt för det mesta men också äkta ibland. Men vad ska de säga... Ibland kommer mästerliga tolkningar men tycker nog att Kleerup hamnat helt fel. Jag har hört spruckna cykelpumpar med astma som haft mer tryck i pipan än hans "sköra" röst. Som låtskrivare skiner han nog bättre än som sångare. Visst är det så. Jag kollar mest för att lyssna på musiken, och måste säga att Miriam Bryant verkligen levererade igår!
Dark Of Light Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 (redigerat) Det vore ju tokroligt om någon började delay-gråta (dvs, som en unge som gör sig illa men det tar 2-3 sekunder innan de fattar att det gjorde ont) i missnöje över hur någon tolkade dem. 😄 Videon var egentligen inte missnöjesgråtsrelaterad men inser att det faktiskt ligger nära tillhands. Visst gör den det ☺️ Var det inte Wiehe som för något år sedan kommenterade E-Types insats i någon låt med; "så kan man ju inte göra"? Redigerat 25 oktober 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Vad har ni gjort med den här extra timmen då? Nuppat.
Den Gode Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Nu blir jag förbannad på allvar. http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article21644811.ab
Dark Of Light Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Nu blir jag förbannad på allvar. http://www.aftonblad...icle21644811.ab Du får sluta med de där tupplurarna.
Den Gode Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Du får sluta med de där tupplurarna. Eller börja låsa dörrn.
Memphis Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Vad har ni gjort med den här extra timmen då? Tvättat.
Micke H Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Vad har ni gjort med den här extra timmen då? Spelat Suikoden.
Neosus Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Device USB could not be migrated Nån som stött på detta? Hur lagar man? 😕🤪😑
Pico Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Device USB could not be migrated Nån som stött på detta? Hur lagar man? 😕🤪😑 Internet säger så här: Ta bort USB-enheten från enhetshanteraren OCH tillhörande drivrutin, starta om datorn och hoppas att Windows hittar reda på den på egen hand.
Algotezza Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Vad har ni gjort med den här extra timmen då? Satt med mobilen och pillade i morse. Kolla mailen. Läste en bok om filosofi. Löste livsgåtan. Glömde lösningen. Resten av familjen sov en timme extra. Bättre använd tid. Device USB could not be migrated Nån som stött på detta? Hur lagar man? 😕🤪😑 Mycket med migration nuförtiden. 😏
Den Gode Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Skönt att höra att ni gjorde nåt vettigt av tiden. Själv har jag bara suttit framför datorn.
Algotezza Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 (redigerat) Österlentur idag i höstsolen. Fint väder i Skåne idag. Fikade här: http://www.olofviktors.se/ Köpte äpplen i Vallby. Ingen försäljare där. Man tar bara ett par påsar och lägger betalningen i en plåtbox. Klippte gräset. Längstahr... Skönt att höra att ni gjorde nåt vettigt av tiden. Själv har jag bara suttit framför datorn. Inte utan min dator. Redigerat 25 oktober 2015 av Algotezza
Neosus Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Internet säger så här: Ta bort USB-enheten från enhetshanteraren OCH tillhörande drivrutin, starta om datorn och hoppas att Windows hittar reda på den på egen hand. Mmmm.. Provade det men står fortfarande could not be migrated 🙁
Pico Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Mmmm.. Provade det men står fortfarande could not be migrated 🙁 Vad är det för enhet? Är du säker på att drivrutinen blev avinstallerad också och inte bara enheten?
Neosus Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Det är Line6 HD500 jag försöker installera. När jag pluggar in usb-kabeln ska ju datorn reagera men det gör den inte.
Pico Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Det är Line6 HD500 jag försöker installera. När jag pluggar in usb-kabeln ska ju datorn reagera men det gör den inte. Jag förstår inte riktigt vad du menar. Ser du enheten i enhetshanteraren igen?
Pico Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 USB är ju så magiskt att det ibland funkar alldeles utmärkt att bara byta port. xD
Den Gode Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Statsministern och SD:s Mattias Karlsson i Agenda i kväll. Tror inte att det är nån debatt dock.
Neosus Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Jag förstår inte riktigt vad du menar. Ser du enheten i enhetshanteraren igen? Jag avinstallerade allt och startade om. När jag pluggar in usb kabeln så ska datorn reagera (tycker jag).
Recommended Posts