Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

worlds-smallest-helicopter.jpg

Räkor, musslor och tonfisk. Tycker att det är en given kombination, men har inte sett den någonstans.

Ja vilken kombo. Låter som en pizza som är ganska ok när man tränar. 😉
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde en pizza för ett tag sedan som var rätt lustig. Hette skaldjurspizza och jag tänte väl lite räkor, crabfish typ. Till min förvåning hade man slängt på en hel kräfta med skal på, blåmusslor, räkor och bläckfisk. 🤪 Väldigt gott va det 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde en pizza för ett tag sedan som var rätt lustig. Hette skaldjurspizza och jag tänte väl lite räkor, crabfish typ. Till min förvåning hade man slängt på en hel kräfta med skal på, blåmusslor, räkor och bläckfisk. 🤪 Väldigt gott va det 😄

Moll- eller durskaldjur? 😏

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Trodde att du ville se två program som sändes samtidigt och skulle "åka slalom" genom att zappa mellan kanalerna först. 😳😏😊😊

Nja, en kanal kan vara alldeles tillräckligt att försöka hänga med i. 😛 Jag är reklamallergiker så jag zappar typ direkt det blir avbrott för dem... 10 minuter senare funderar jag över om det inte var något jag höll på med. Många filmer kan bli lite märkliga på det viset. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nja, en kanal kan vara alldeles tillräckligt att försöka hänga med i. 😛 Jag är reklamallergiker så jag zappar typ direkt det blir avbrott för dem... 10 minuter senare funderar jag över om det inte var något jag höll på med. Många filmer kan bli lite märkliga på det viset. 😄

😛 Jag kollar bara på SVTplay och några betalkanaler för att slippa, just, reklamen. 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag är lite tvärtom jag! Jag skriver Ej Reklam på min tv men he fonka int...

Testa en lapp som är så stor att den täcker hela skärmen då, kanske? 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kan hända iofs att "lapp" inte anses vara PK. Jag har som aldrig använt det med någon annan betydelse än "same", vet inte riktigt vad som gäller. xD

Beror nog lite på hur man använder det ordet iofs. Finne är ju det man kallar en finländare som mig fast att det inte är PK det heller. I de fall där det är humor så tycker jag att det är ok, så länga man inte inte använder det för att driva med folkgruppen. 🙂 Men jag jag är ju inte same så jag är ju iofs inte trött på det ordet heller. Fast jag är finne och tycker att akne är jobbig är jobbigt att ha ibland. 😏😲
Link to comment
Dela på andra sajter

Beror nog lite på hur man använder det ordet iofs. Finne är ju det man kallar en finländare som mig fast att det inte är PK det heller. I de fall där det är humor så tycker jag att det är ok, så länga man inte inte använder det för att driva med folkgruppen. 🙂 Men jag jag är ju inte same så jag är ju iofs inte trött på det ordet heller. Fast jag är finne och tycker att akne är jobbig är jobbigt att ha ibland. 😏😲

Sant, förstås...
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

På plats i Piteå för minigig kl 19.15

Hälsa! 😛

Pentatonfisk, var det inte det Sadam hade på sin specialare?

😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...