Dark Of Light Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 (redigerat) ☺️ Mycket intressant att ta del av nya helikoptermodeller. Undrar just när den här sedvänjan sprider sig till andra forum. Remember where you saw it first. ☺️ Redigerat 24 oktober 2015 av Dark Of Light
Algotezza Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Stora kaffedagen idag men det börjar med en kpd. Påbörjar en slags matplanering redan... Vad tycker ni, antingen fixar jag ihop en chili con carne om jag orkar eller så blir det pizza on line, det orkar man alltid... Så vart det färdigstädat! Lagd pizza ligger!
Pico Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Stora kaffedagen idag men det börjar med en kpd. Påbörjar en slags matplanering redan... Vad tycker ni, antingen fixar jag ihop en chili con carne om jag orkar eller så blir det pizza on line, det orkar man alltid... Chili on lajne!
Den Gode Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Påbörjar en slags matplanering redan... Vad tycker ni, antingen fixar jag ihop en chili con carne om jag orkar eller så blir det pizza on line, det orkar man alltid... Läste på Flashback att det var nåt ställe som serverade pizza med chili con carne på. Allt i ett. Själv har jag ätit pizza med räksallad.
Algotezza Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Goda pizzor på Österlen med skånsk touch: http://www.fattyarbuckle.se/
Algotezza Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Spettekakspizza? Finns kanske men det har jag inte provat... Spiddekaga = skånsk frigolit...
Dark Of Light Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Läste på Flashback att det var nåt ställe som serverade pizza med chili con carne på. Allt i ett. Själv har jag ätit pizza med räksallad. Låter inget vidare... eller, hur var den? Det finns ju en inbakad variant med en hamburgare med bröd inuti.... Alltså, det går liiiite för långt va? Sådant hittar man INTE i Italien...
Pico Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Orka slalom på TV redan, sjukt deprimerande. Jag har fan längtat efter våren sen i början på september.
Dark Of Light Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 http://mittkok.expressen.se/artikel/varldens-konstigaste-chipssmaker/ 😆😮
Dark Of Light Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Orka slalom på TV redan, sjukt deprimerande. Jag har fan längtat efter våren sen i början på september. Var på Dollarstore för en vecka sedan, där hade julskyltningen påbörjats.... Vad kostar en bungalow i Västindien?
Neosus Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Var på Dollarstore för en vecka sedan, där hade julskyltningen påbörjats.... Vad kostar en bungalow i Västindien? Tänkte du inreda den med julbelysning eller va eller? ☺️
Den Gode Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Goda pizzor på Österlen med skånsk touch: http://www.fattyarbuckle.se/ Fatty Arbuckle blev väl anklagad för något snuskbrott, och sedan frikänd som en knäckt man, om jag minns rätt.
Den Gode Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Låter inget vidare... eller, hur var den? Det finns ju en inbakad variant med en hamburgare med bröd inuti.... Alltså, det går liiiite för långt va? Sådant hittar man INTE i Italien... Jag tycker det är jävligt konstigt med pizza med pommes på, men det verkar ju många gilla. Jag har ju min Sadam Special.
Den Gode Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Orka slalom på TV redan, sjukt deprimerande. Jag har fan längtat efter våren sen i början på september. Men snart blir det längdåkning på TV. Det är roligare. Du har inte funderat på att dra söderut?
slejnard Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 ☺️ känslan när man spelat in med två mickar för att få stereo och sen för över det till datorn i mono.... ☺️ DET ÄR INTE KUL! 😠 men får vara.
k9 (oregistrerad) Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Jag tycker det är jävligt konstigt med pizza med pommes på, men det verkar ju många gilla. Jag har ju min Sadam Special. Vad är det på en Sadam special då? 😲
k9 (oregistrerad) Postat 24 oktober 2015 Postat 24 oktober 2015 Orka slalom på TV redan, sjukt deprimerande. Jag har fan längtat efter våren sen i början på september. Haha! Trodde att du ville se två program som sändes samtidigt och skulle "åka slalom" genom att zappa mellan kanalerna först. 😳😏😊😊
Recommended Posts