Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

☺️ Mycket intressant att ta del av nya helikoptermodeller.

Undrar just när den här sedvänjan sprider sig till andra forum. Remember where you saw it first. ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Stora kaffedagen idag men det börjar med en kpd.

Påbörjar en slags matplanering redan... Vad tycker ni, antingen fixar jag ihop en chili con carne om jag orkar eller så blir det pizza on line, det orkar man alltid...

Så vart det färdigstädat!

Lagd pizza ligger!

graphics-pizza-860847.gif

Postat

Stora kaffedagen idag men det börjar med en kpd.

Påbörjar en slags matplanering redan... Vad tycker ni, antingen fixar jag ihop en chili con carne om jag orkar eller så blir det pizza on line, det orkar man alltid...

Chili on lajne!
Postat

Läste på Flashback att det var nåt ställe som serverade pizza med chili con carne på. Allt i ett. Själv har jag ätit pizza med räksallad.

Postat

Spettekakspizza?

Finns kanske men det har jag inte provat...

Spiddekaga = skånsk frigolit...

Postat

Läste på Flashback att det var nåt ställe som serverade pizza med chili con carne på. Allt i ett. Själv har jag ätit pizza med räksallad.

Låter inget vidare... eller, hur var den? Det finns ju en inbakad variant med en hamburgare med bröd inuti.... Alltså, det går liiiite för långt va? Sådant hittar man INTE i Italien...
Postat

Orka slalom på TV redan, sjukt deprimerande. Jag har fan längtat efter våren sen i början på september.

Var på Dollarstore för en vecka sedan, där hade julskyltningen påbörjats.... Vad kostar en bungalow i Västindien?
Postat

Var på Dollarstore för en vecka sedan, där hade julskyltningen påbörjats.... Vad kostar en bungalow i Västindien?

Tänkte du inreda den med julbelysning eller va eller?

☺️

Postat

Låter inget vidare... eller, hur var den? Det finns ju en inbakad variant med en hamburgare med bröd inuti.... Alltså, det går liiiite för långt va? Sådant hittar man INTE i Italien...

Jag tycker det är jävligt konstigt med pizza med pommes på, men det verkar ju många gilla. Jag har ju min Sadam Special.

Postat

Orka slalom på TV redan, sjukt deprimerande. Jag har fan längtat efter våren sen i början på september.

Men snart blir det längdåkning på TV. Det är roligare. Du har inte funderat på att dra söderut?

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag tycker det är jävligt konstigt med pizza med pommes på, men det verkar ju många gilla. Jag har ju min Sadam Special.

Vad är det på en Sadam special då? 😲
k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Trodde att du ville se två program som sändes samtidigt och skulle "åka slalom" genom att zappa mellan kanalerna först. 😳😏😊😊
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.