Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Stora kaffedagen idag men det börjar med en kpd.

Påbörjar en slags matplanering redan... Vad tycker ni, antingen fixar jag ihop en chili con carne om jag orkar eller så blir det pizza on line, det orkar man alltid...

Så vart det färdigstädat!

Lagd pizza ligger!

graphics-pizza-860847.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora kaffedagen idag men det börjar med en kpd.

Påbörjar en slags matplanering redan... Vad tycker ni, antingen fixar jag ihop en chili con carne om jag orkar eller så blir det pizza on line, det orkar man alltid...

Chili on lajne!
Link to comment
Dela på andra sajter

Påbörjar en slags matplanering redan... Vad tycker ni, antingen fixar jag ihop en chili con carne om jag orkar eller så blir det pizza on line, det orkar man alltid...

Läste på Flashback att det var nåt ställe som serverade pizza med chili con carne på. Allt i ett. Själv har jag ätit pizza med räksallad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste på Flashback att det var nåt ställe som serverade pizza med chili con carne på. Allt i ett. Själv har jag ätit pizza med räksallad.

Låter inget vidare... eller, hur var den? Det finns ju en inbakad variant med en hamburgare med bröd inuti.... Alltså, det går liiiite för långt va? Sådant hittar man INTE i Italien...
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter inget vidare... eller, hur var den? Det finns ju en inbakad variant med en hamburgare med bröd inuti.... Alltså, det går liiiite för långt va? Sådant hittar man INTE i Italien...

Jag tycker det är jävligt konstigt med pizza med pommes på, men det verkar ju många gilla. Jag har ju min Sadam Special.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag tycker det är jävligt konstigt med pizza med pommes på, men det verkar ju många gilla. Jag har ju min Sadam Special.

Vad är det på en Sadam special då? 😲
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Orka slalom på TV redan, sjukt deprimerande. Jag har fan längtat efter våren sen i början på september.

Haha! Trodde att du ville se två program som sändes samtidigt och skulle "åka slalom" genom att zappa mellan kanalerna först. 😳😏😊😊
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...