Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Undrar om det blir en ny debatt mot mörk musik istället för om rasism med tanke på dådet i Trollhättan? 😏😠🙁

http://nyheter24.se/...nazist-facebook

Ja, det är den däringa hårda rocken eller vad det heter med alla di däringa långhårtta dödsknarkarna och videovåldet ska vi inte ens nämna Siewert Öholm kommer få kronisk erektion av detta...

Ja, just det. Morn o kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo. Nä det finns inga ursäkter.

Ang flyktingströmmen så höll prästen i kyrkan en väldigt bra predikan. Går inte in på vad han sa men bra var det!

Fick en ide som jag ska skriver nu direkt.

Bla att affärerna samlar ihop mat som blir över varje dag och ger istället för att slänga.

Vattenfall ställer upp med gratis ström.

Flyktingar måste iaf till en början bosätta sig där det finns plats och tomma bostäder. Ett exempel är Vidsel.

Däremot får inte vinster tas ut för asylboende som tex Bert Fjärt Karlsson gör.

De bör snabbt in i åtgärder där de lär sig svenska och samhällskunskap. Inte förvaring. Inte rasism mot andra asylsökande.

De som till dags dato varit tre år eller längre får automatiskt asyl och får jobba med att hjälpa nyanlända till rätta. Agera tolk, stödlärare etc

Vi har för tunga tröga krångliga regler som det är nu. Vi skulle lätt kunna rymmas dubbelt så många i vårt lilla Sverige utan att nån känner sig trängd.

Skrev lite från hjärtat där. Varför ska det vara svårt när man kan göra det enkelt?

Fint. 🥰 Och helt jävla rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag går åtalet mot Lisa Holm mördaren igång också. Undrar jag hur det blir med den. Tar nog en kaffe och funderar på det, du också DG?

Försvarsadvokaten tror ju inte att åtalet håller. Samtidigt står det i tidningarna att den åtalade hade hennes blod på kläderna och att han ljugit om sitt alibi. Det borde räcka en bit. Det är allt jag vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Försvarsadvokaten tror ju inte att åtalet håller. Samtidigt står det i tidningarna att den åtalade hade hennes blod på kläderna och att han ljugit om sitt alibi. Det borde räcka en bit. Det är allt jag vet.

Hörde på presskonferensen nyss, det framkom lite otäcka detaljer. Bland annat att de hittat henne hängd med byxorna nerdragna och tröjan uppdragen. Mun & ögon tejpade och gärningsmannens blod lite här och var. Har haft bilder på både den misstänkta gärningsmannen, hans bror och hans hustru rätt länge.

Ser rätt alldagliga ut. FUPen är på drygt 2000 sidor. Man kommer nog inte orka ta sig genom allt utan man skummar igenom i vanlig ordning.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...