k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Här åks det inga tramsiga PT-koptrar... 😑 😛
Den Gode Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Jag har en bra på gång annars, men jag tänker aldrig på det där.
k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Tycker att det är en Kul grej. Men en PT-Delorian som flyger är phetare. 😎 B) 😛
Overkill Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Det kan även vara så att det står en sak framtill och något annat där bak. Det står definitivt en sak framtill...
Dark Of Light Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Godmorgon, the nightshift. Här åks det inga tramsiga PT-koptrar... 😑 😛 Helikoptrar är toppen. På många sätt. ☺️
Dark Of Light Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 (redigerat) Sweet bejeezuz vad oroligt det är i landet. Ytterligare ett flyktingboende satt i brand, vad blir nästa steg..? Snoret flödar men febern verkar ha lagt sig. Ja, det är inte nästa steg alltså utan mer en lägesbeskrivning på mitt tillstånd... eller, ja jag har ju inte stånd nu.. eller lite kanske... man skriver ju ändå i längstah... Jag tror att jag tar en kpd. Redigerat 22 oktober 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 (redigerat) Gomorra Gomorra! Såg sista avsnittet igår av Gomorra, serien om den italienska organiserade brottsligheten Camorra. Bra skit om man klarar höra det italienska tjattret. Vackert språk kan jag tycka. Finns vissa fördelar med att vara sjuk. Man går fullständigt loss på TV-serier och filmer eftersom det ofta blir det enda en orkar. Redigerat 22 oktober 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Sweet bejeezuz vad oroligt det är i landet. Ytterligare ett flyktingboende satt i brand, vad blir nästa steg..? Nästan 1 800 kom i går. Ny prognos från Migrationsverket i dag.
Algotezza Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Såg sista avsnittet igår av Gomorra, serien om den italienska organiserade brottsligheten Camorra. Bra skit om man klarar höra det italienska tjattret. Vackert språk kan jag tycka. Finns vissa fördelar med att vara sjuk. Man går fullständigt loss på TV-serier och filmer eftersom det ofta blir det enda en orkar. Vi kollade den också ett tag men fastnade inte för den. Italienskan är ett musikaliskt språk. Vackert men det pratas ju så snabbt... Språket för klassisk musikterminologi.
Den Gode Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Här har DN en motsvarighet till orddelen på högskoleprovet för den som är intresserad. Det är 30 frågor, http://www.dn.se/nyheter/fragesport/hogskoleprovet-hur-manga-ord-kan-du/
Dark Of Light Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Star Wars nördar... ☺️ Här har DN en motsvarighet till orddelen på högskoleprovet för den som är intresserad. Det är 30 frågor, http://www.dn.se/nyh...nga-ord-kan-du/ 25 rätt efter en kaffe. Det blir en kpd?
Den Gode Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 25 rätt efter en kaffe. Det blir en kpd? 28 rätt med ett jävla dumt fel.
Dark Of Light Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 28 rätt med ett jävla dumt fel. Ja, man slarvar. Inte så illa ändå tycker jag med mitt skumma allmäntillstånd. Funderar på och lägga mig en stund. Huvudvärk... Har du varit uppe hela natten DG? ☺️
Den Gode Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Nästan 1 800 kom i går. Ny prognos från Migrationsverket i dag. Mellan 140 000 och 190 000 asylsökande väntas komma till Sverige under 2015 enligt Migrationsverket. Dom har ingen aning. Sanslöst.
Pico Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Det står definitivt en sak framtill... 😆 Jag tänkte 1 och 2 när jag skrev det förstås men den dubbla betydelsen i står gick mig förbi.
Den Gode Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 har du dygnat DG? Har du varit uppe hela natten DG? ☺️ Jag tog en lång tupplur i går kväll och vaknade vid 10. Än är det liv i gubben.
Den Gode Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 😆 Jag tänkte 1 och 2 när jag skrev det förstås men den dubbla betydelsen i står gick mig förbi. Särskilt besynnerligt när det kom in på ditt favoritämne. Snusk.
Pico Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Ralph Macchio är en annan som aldrig ser ut att åldras. Dessa båda gossar har ju fan varit i 20 år gamla i 25 år.
Pico Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Särskilt besynnerligt när det kom in på ditt favoritämne. Snusk. Nu tog du väl ändå i...
Micke H Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Fox kan man ju förstå, han har ju en tidsmaskin...men Ralph Macchio???
slejnard Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Ralph Macchio är en annan som aldrig ser ut att åldras. Dessa båda gossar har ju fan varit i 20 år gamla i 25 år. precis. och björn skifs! och claes elfsberg! dom är aliens hela bunten. 😑 Fox kan man ju förstå, han har ju en tidsmaskin...men Ralph Macchio??? 😆
Guitar Nilsson Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Mellan 140 000 och 190 000 asylsökande väntas komma till Sverige under 2015 enligt Migrationsverket. Dom har ingen aning. Sanslöst. Jag tror det inte kommer att föra nånting bra med sig. I de delar av världen de kommer ifrån verkar helt tydligt den största drivkraften människorna där ha vara att under sin livstid ha ihjäl så många av sina grannar man bara hinner, och att lära sina barn att göra det samma. Stenkastning och att elda upp andras bilar är ett annat viktigt vardagsnöje.Något man hållit på med långt före Kejsar Herodes tid. Tror ni att dessa nedärvda seder försvinner om man flyttar till Sverige? Vilket är mest pest och kolera; att Löfven o moderaterna får fortsätta som de vill med med massimport av arabiska o afrikanska sedvänjor, eller att vi vi får ett halvnazistiskt styre typ SD? Jag tror att det inte finns nåt hopp alls om en vettig framtid.
Micke H Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Jag tror det inte kommer att föra nånting bra med sig. I de delar av världen de kommer ifrån verkar helt tydligt den största drivkraften människorna där ha vara att under sin livstid ha ihjäl så många av sina grannar man bara hinner, och att lära sina barn att göra det samma. Stenkastning och att elda upp andras bilar är ett annat viktigt vardagsnöje.Något man hållit på med långt före Kejsar Herodes tid. Tror ni att dessa nedärvda seder försvinner om man flyttar till Sverige? Vilket är mest pest och kolera; att Löfven o moderaterna får fortsätta som de vill med med massimport av arabiska o afrikanska sedvänjor, eller att vi vi får ett halvnazistiskt styre typ SD? Jag tror att det inte finns nåt hopp alls om en vettig framtid. Det som skrämmer mig mest är inte SD, flyktingarna eller Löfvens politik - det som skrämmer mig är att friska, sunda människor tror på fullaste allvar att människor från andra länder är mer våldsamma eller dumma i huvudet än du och jag.
Recommended Posts