Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

[...] Nä jag tränar bara min engelska bara...[...]

Här kan du få hjälp med din engelska, Grahn! 😮

tumblr_nvj3kvfd8b1qzzw5do1_1280.jpg

Du o jag Chae... du o jag. ☺️

smileys-plane-910020.gif

Tro jag det, DoL 🥰

Nice try på PT:n där, DoL 😛

Postat

Va fan... DoL gjorde det... I stand corrected 😳😊😛😄😆

Postat

TWD är jävligt bra skit 🥰 Hookade redan på första avsnittet och är fast sedan dess.

Vad är det som är bra med det där?

Postat

Va fan... DoL gjorde det... I stand corrected 😳😊😛😄😆

Hur kan du tvivla på mina PT skills vid det här laget?

Snygga lik. Samt det lite kittlande med när hela världen bara kollapsar, om än i onaturlig form genom zombies. Samspelet personligheterna mellan, som i alla serier. Förvandlingen som de alla får genomgå för att överleva i en värld med helt andra krav än den senaste iphönen eller konfliktlösning via dialog. Kan det vara något?
Postat

You and me both, baby. 🥰 Jag kommer ha konstant ståfräs i två månader nu. 🙁

Livet som singel är inte lätt. 🙁

xD

I hear u broh 😛

Postat

Snygga lik. Samt det lite kittlande med när hela världen bara kollapsar, om än i onaturlig form genom zombies. Samspelet personligheterna mellan, som i alla serier. Förvandlingen som de alla får genomgå för att överleva i en värld med helt andra krav än den senaste iphönen eller konfliktlösning via dialog. Kan det vara något?

Nä. Det låter inget vidare.

Postat

I kväll tog jag bara en tupplur på fem timmar, så jag kanske går och läger mig framåt 5-6 i morrn bitti. Sen är jag ledig i morrn så då kan jag sova hela dan.

Postat

Lite lagom tragiskt.

Ptja, antar att Åtvidaberg stod stilla redan då 😛

En hel del 🙂

Bra där, DoL 🥰

Postat

Nä fy fan runka ryssland. Jag har både influensa o vidrigt ryggskott samtidigt. Orkar knappt se på tv. Tar mig knappt på toa för att pissa. Må det gå över så jag kan hämta min nu lagade FUZZ!

k9 (oregistrerad)
Postat

Så vad gör man nu då? 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Sitter tydligen och pratar med mig själv just nu. 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Kanske skulle ta och skriva en text? 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Eller äta frulle? 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Bra idé; DG! Jag har ju citronsorbet i frysaren. 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.