Dark Of Light Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Här är det ordning på hell i kå petern i alla fall. Chuck Norris, hur många skämt med honom finns det? 😛
Pico Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Här är det ordning på hell i kå petern i alla fall. Chuck Norris, hur många skämt med honom finns det? 😛 Inga... INGET med Chuck Norris är ett skämt!
Micke H Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Här är det ordning på hell i kå petern i alla fall. Chuck Norris, hur många skämt med honom finns det? 😛 Det finns inga skämt med Chuck Norris, bara sanningar. Lite halvninjad av en Pico. 🙁
Algotezza Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Så vart det fikat. Men inte efter beröm. Löven faller och vi med dem. Just löven it. Hösten i Skåne är bäst. Vädret lika grått som mitt hår.
Algotezza Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 (redigerat) That's the way to do it! 😏 Jag spela mungiga för tvåorna idag för vi håller på med litteratur från medeltiden. Medeltida instrument mungiga, uråldrigt, globalt också.. Spelte på min norske mundharpe... Som Bjarnulv Straume smitt... Löfvén... ... faller kanske han med... Redigerat 21 oktober 2015 av Algotezza
Neosus Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Save the belltower! Nä jag tränar bara min engelska bara... Eller bara och bara..... Eller jo bara!
CHAE Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 [...] Dessutom har jag alltid varit dålig på att ingå i grupper. Nej, därav "Åtvids ende mods"... 😛😄
k9 (oregistrerad) Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Vad sysslar Pico med? 😠 Såhär ska det ju inte se ut; https://www.avanza.se/marknadsoversikt.html 🙁 😕
Dark Of Light Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Nej, därav "Åtvids ende mods"... 😛😄 😆 1 person(er) läser just nu detta ämne Ja, då ja.Såg Das Leben Der Anderen nyss. Intressant drama kring Stasis övervakning av oliktänkande i forna Östtyskland Det blir kvällsfika pd. Så bara!
CHAE Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 [...] Såg precis avsn. 2 i den sjätte säsongen av The Walking Dead och fortfarande är det spännande, givetvis mycket beroende att "the walkers" inte är det centrala i handlingen utan personerna. TWD är jävligt bra skit 🥰 Hookade redan på första avsnittet och är fast sedan dess.
CHAE Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 [...] Lite halvninjad [...] "Semi-ninjad" heter det! 😠😛
Recommended Posts