Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag var Söderslätts enda mods 1965-66.

Sedan blev jag och brorsan hippies sedan vi sett Woodstockfestivalen på tv 1969. Och 67 hade Beatles spelat in All you need is love live medan hela världen såg på i den första globala transmissionen ever.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

På tal om SW: håller med om att senaste (sista?) trailern är awesome. Den "nygamla" musiken är GALET grym!!! 😮 Dock lyser Luke med sin frånvaro. Bra grepp att vänta med honom i trailern though. Jag förutspår dock att vi kommer att få se honom c:a tre minuter i slutet av ep. VII 🙁

Jag är f ö tokladdad inför filmen f ö 🥰

You and me both, baby. 🥰 Jag kommer ha konstant ståfräs i två månader nu. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista lektionen för dagen. Lite efterarbete nu fram till 16. Fixa nå'gott till fikat och sen hemåt... 🙂 :) 🙂

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Ja, djävlar.

Kaffe alltså. ☺️

Kaffe till kaffet sitter fint. Och en påtår på det!

12.jpg

Hur många har dom i Umeå egentligen? Jag läste att den där bilden jag postade också var därifrån. xD

Jag har varit i Umeå en gång. En gång var jag där aldrig. Så det blir två gånger.

Mina kusiner växte upp där.

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många har dom i Umeå egentligen? Jag läste att den där bilden jag postade också var därifrån. xD

Mäh, här trodde jag det var något du fotat själv. Den kan ju ha varit reggad annorlunda förr. Det kan även vara så att det står en sak framtill och något annat där bak. Såg bara baken på bilen idag och där stod det DOC.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gevaliasiskt!

...appropå kaffe alltså! 😳

Är Gevalia kaffe..?

Egentligen borde man vara trött på zombiegrejen i filmer och serier men faktum är att jag aldrig riktigt kroknat på det. Man såg ju VHS hyrfilmer (ja kids, det fanns en tid då man hyrde filmer och tittade på ut en likaledes hyrd helvetesmaskin, moviebox) med zombie tema. Den ena sämre än den andra.

Såg precis avsn. 2 i den sjätte säsongen av The Walking Dead och fortfarande är det spännande, givetvis mycket beroende att "the walkers" inte är det centrala i handlingen utan personerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...