Dark Of Light Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Man ska ha te och citron och honung och konjak. Ja. Var ÄR helikoptern???
slejnard Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 mitteninlägg- folkpartistiskt... ☺️😛 nu ska jag plugga låtar till konsert imorn. få förunnat å göra det på arbetstid. 😑
Dark Of Light Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Det blir två duttar med nässpray som kompensation till det där smöriga ☺️
slejnard Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Det blir två duttar med nässpray som kompensation till det där smöriga ☺️ vet inte än om jag ska spela gitarr eller cajon på låtarna 😄. lite blandat bandat Vaskoj! Det blir en kpd på de nu! 🙂 de e d d e!
Neosus Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 vet inte än om jag ska spela gitarr eller cajon på låtarna 😄. lite blandat bandat Kompensera med lite nässpray på de! ☺️
Den Gode Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Det blir två duttar med nässpray som kompensation till det där smöriga ☺️ Jag slutade med nässpray. Mådde bättre utan.
Dark Of Light Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 (redigerat) Jag slutade med nässpray. Mådde bättre utan. En sista utväg, vet att det är lätt att bli beroende av den. Jag lovar att vara försiktig, sa pojken. la den i mitten av sidan! 😮 Inte okej. 😠 Ja, eller nej... Inte OK. Jag förnimmer en viss nonchalans gentemot kutymen att helikoptra teh håoli PT. Traditioner är till för att hållas, helikoptrar är dessutom en del av trådens värdegrund tillsammans med kaffe, damp, kaffe och bananer...och kaffe samt en stabil grund på vilken varje seriös tråd står på. 😳 Ähum... Kpd. Redigerat 21 oktober 2015 av Dark Of Light
Micke H Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Näe, jag blev så upprörd att jag tappade bananen i kaffet. 🙁
Neosus Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 En sista utväg, vet att det är lätt att bli beroende av den. Jag lovar att vara försiktig, sa pojken. Bättre att använda kortisonspray och saltlösning. Vänligen, Dr Gud!
Fidden Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Näe, jag blev så upprörd att jag tappade bananen i kaffet. 🙁 Trevligt att doppa bananen ibland.
Dark Of Light Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Bättre att använda kortisonspray och saltlösning. Vänligen, Dr Gud! Klorin och tryckluft. Vänligen Dr Mörker.
Den Gode Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Trevligt att doppa bananen ibland. Är det dags att börja skramla igen?
CHAE Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 😆 På tal om SW: håller med om att senaste (sista?) trailern är awesome. Den "nygamla" musiken är GALET grym!!! 😮 Dock lyser Luke med sin frånvaro. Bra grepp att vänta med honom i trailern though. Jag förutspår dock att vi kommer att få se honom c:a tre minuter i slutet av ep. VII 🙁 Jag är f ö tokladdad inför filmen f ö 🥰
Recommended Posts