Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Pocket Wars ☺️

Den första videon som grabbarna på Wizzworks gjorde. 🥰 Synd att de ladener bandet bara. De lät bättre och bättre ju bättre de lät, lät på riktigt riktigt bra på riktigt just när de splittrades. 🙂

Men de gör justa videos nu iofs. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

S¨å nu ska jag ut med hundarna så att de får B-najsa, sedan blir det sova av. 😑

Natti alla söta. 🥰

Och DG. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Han inte vara inloggad så länge i dag, men jag lyckades ju spamma gaska bra. Synd bara att trippelposten staplades sådär... 😏

😛

Over and out! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

https://www.youtube.com/watch?v=sGbxmsDFVnE

FYFAN VILKEN BRA TRAILER, NU ÄR JAG TAGGAD.

Ja den var riktigt grym 😄 Den klår alla tidigare Star Wars trailers tycker jag.

Sen effektfullt med sparsamt pianospel i början. Snyggare effekter och animeringar överlag än innan vill jag tycka så det kan nog bli bra det här. Plus att JW gör musiken i vanlig ordning. ☺️

Gillar detaljer såsom röda lasersvärdet med tre lysande "klingor", och nya designen på Darths mask, samt den coola roboten som påminner som R2D2 fast som ser ut som en rullande boll med ett huvud som håller sig konstant ovanför. Det va fett!

För inget av det har väl varit med i tidigare filmer? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja den var riktigt grym 😄 Den klår alla tidigare Star Wars trailers tycker jag.

Sen effektfullt med sparsamt pianospel i början. Snyggare effekter och animeringar överlag än innan vill jag tycka så det kan nog bli bra det här. Plus att JW gör musiken i vanlig ordning. ☺️

Gillar detaljer såsom röda lasersvärdet med tre lysande "klingor", och nya designen på Darths mask, samt den coola roboten som påminner som R2D2 fast som ser ut som en rullande boll med ett huvud som håller sig konstant ovanför. Det va fett!

För inget av det har väl varit med i tidigare filmer? 😕

Ja det är en cool robot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...