Micke H Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 (redigerat) Shadaaaap. xD http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/14925846/682/normal/c5c4e27d8f87e/NETHERLANDS_3.jpg Jag kan inte lägga in bilder på mobilen så ni får en länk istället! Redigerat 20 oktober 2015 av Micke H
k9 (oregistrerad) Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 Pocket Wars ☺️ Den första videon som grabbarna på Wizzworks gjorde. 🥰 Synd att de ladener bandet bara. De lät bättre och bättre ju bättre de lät, lät på riktigt riktigt bra på riktigt just när de splittrades. 🙂 Men de gör justa videos nu iofs. 😎
k9 (oregistrerad) Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 Gokväll. Gymmat. Najs Detsamma! Detsamma. Nyss nasjat -n +b... 😑
k9 (oregistrerad) Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 S¨å nu ska jag ut med hundarna så att de får B-najsa, sedan blir det sova av. 😑 Natti alla söta. 🥰 Och DG. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 Han inte vara inloggad så länge i dag, men jag lyckades ju spamma gaska bra. Synd bara att trippelposten staplades sådär... 😏 😛 Over and out! 🙂
Dark Of Light Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 Får bli Kalla Fakta och sedan Veckan Brott äfterpå på SVT Play... Om jag inte somnar, är härligt trött och seg.
Memphis Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=sGbxmsDFVnE FYFAN VILKEN BRA TRAILER, NU ÄR JAG TAGGAD. Ja den var riktigt grym 😄 Den klår alla tidigare Star Wars trailers tycker jag. Sen effektfullt med sparsamt pianospel i början. Snyggare effekter och animeringar överlag än innan vill jag tycka så det kan nog bli bra det här. Plus att JW gör musiken i vanlig ordning. ☺️ Gillar detaljer såsom röda lasersvärdet med tre lysande "klingor", och nya designen på Darths mask, samt den coola roboten som påminner som R2D2 fast som ser ut som en rullande boll med ett huvud som håller sig konstant ovanför. Det va fett! För inget av det har väl varit med i tidigare filmer? 😕
Micke H Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 En del av det du nämner är känt sen tidigare, jo. 😛 Bland annat har vi sett röda lasersvärdet och roboten. Men ja, den här trailern var bäst hittills. 😄 Har köpt biljetter till IMAX-visningen. ☺️
slejnard Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 rullar på bra här datorn. fått in reaper å ska väl prova imorn
Fidden Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 Ja den var riktigt grym 😄 Den klår alla tidigare Star Wars trailers tycker jag. Sen effektfullt med sparsamt pianospel i början. Snyggare effekter och animeringar överlag än innan vill jag tycka så det kan nog bli bra det här. Plus att JW gör musiken i vanlig ordning. ☺️ Gillar detaljer såsom röda lasersvärdet med tre lysande "klingor", och nya designen på Darths mask, samt den coola roboten som påminner som R2D2 fast som ser ut som en rullande boll med ett huvud som håller sig konstant ovanför. Det va fett! För inget av det har väl varit med i tidigare filmer? 😕 Ja det är en cool robot.
Den Gode Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Det är ju tur att man har längsta att skriva i.
Den Gode Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Nu är det knappast mycket mening med att gå och lägga sig.
Dark Of Light Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Halsont... Men kaffe lindrar. Febrigt är det också, låter konstigt men en rätt så behaglig känsla av småtrötthet.
Den Gode Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Halsont... Men kaffe lindrar. Febrigt är det också, låter konstigt men en rätt så behaglig känsla av småtrötthet. Man ska ha te och citron och honung och konjak.
Recommended Posts