Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Enda Volvon jag haft var en V40, den var jag förbannad på. Volvon och min Saab 93 är de mest reparerade bilarna jag haft. Otur säkert men dessa båda står i en klass för sig. Och då har jag kört Alfa Romeo och den krånglade ingenting och allt funkade i den. Tacka vet jag BMW.

Jag tror bilmeksgrannen varnade för just V40, inte mkt Volvo i dem sa han. Han åker helst BMW själv.

Men V70 årm 07 som jag har ska vara jäkla krångelfria. Grymt bra stereoljud i den jag har. Rena referenssysyemet. Vi har en till bil, en spritt ny Opel, den låter fan i stereon i jämförelse. Drar mkt mer soppa å.

Link to comment
Dela på andra sajter

MIn S60 köpte jag begad. Har inte behövt göra någonting med den annat än bytt spindelleder. Men nu är det kanske dax att kika över bromsarna.. 😱

Rätt så bra stereo i den oxå. 🙂

Skön att sitta och köra långa sträckor med.

...eller ja, jag ligger ju inte när jag kör. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Åla? 😄

Haha! Det gör min ena hund just nu. Eller så ligger hon på rygg och vill att jag ska dra henne i snön. Känns som att hon tappar benen när det är rätt typ av snö.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Snart ska vi kolla favvoserien på Netflix, the Unit - o fika till! 🙂 :) 🙂

iNte sett de nSerien. Får kanske göra det när jag är klar med Game Of Thrones på HBO. Fast jag skanog se Generation Kill fört iofs. Länge sedan jag såg den, men jag gillade den lika mycket som Band of Brothers., så jag hoppas att den stått sig väl med åren.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)
😲 Jobbigt att jag lyckades få till trumljudet här hemma nu. Var bättre när jag kunde skylla på att det lät illa bara för att trummorna inte var stämda på ett bra sätt. 😊
Link to comment
Dela på andra sajter

😲 Jobbigt att jag lyckades få till trumljudet här hemma nu. Var bättre när jag kunde skylla på att det lät illa bara för att trummorna inte var stämda på ett bra sätt. 😊

Du kanske oxå borde skaffa digitaltrummor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...