Dark Of Light Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 En ny kopp kaffe också. Eller, inte en ny kopp. Koppen är gammal men kaffet är i alla fall nybryggt.
CHAE Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Tvi vale. Säkert var det lite av din grej att sjunga i matkön 😛
Den Gode Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Säkert var det lite av din grej att sjunga i matkön 😛 Det var en kille som fick spel och med flit dansade rakt in i en kompis som stod i kön så att han föll. Sedan dansade han in i mig. Skillnaden var att jag såg vad som hände och såg honom komma. Det var inte jag som hamnade på golvet. Det blev en del snack om det där. Jag gick till rektorn och frågade om det var några problem, men han tyckte mest att det var rätt kul.
Dark Of Light Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Filmen verkar dock lite kort? 😳 Det kanske inte finns så mycket mer kvar att berätta.
Neosus Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Ja, den är väl redan slut! For a long long time ago!
Micke H Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Pff, inte vara neggo nu, det här kommer bli awesome. 😄 Ingen George Lucas och hans kassa fasoner utan kompetenta filmmakare. 😄 Det kommer väl antagligen inte vara ens i närheten av originaltrilogin men jag tror ändå det kan bli riktigt bra. 🙂
Den Gode Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Då var man insläppt på Flashback igen. Får se hur länge det håller den här gången.
Algotezza Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Jaha, Lektionerna slut. Bara arbetsplatsträff kvar. APTitretare. 🙁🤪😳
Dark Of Light Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Näeh, jag tror att vi drämmer till med en kpd?
Pico Postat 19 oktober 2015 Postat 19 oktober 2015 Näeh, jag tror att vi drämmer till med en kpd? KPD känns vid det här laget som ett obligatorisk prefix till allt annat som sägs här, lite som 'bajsa' var ett obligatoriskt suffix förr när Pazo hängde här. Den Gode gör varken eller så han får prefixet 'void'. Om prefix och suffix hör samman låter jag vara osagt, även om jag tänker att de faktiskt kan ha med varandra att göra.
Recommended Posts