Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Mephis; om du vill så kan jag visa reklamvideon du gjort musiken till för grabbarna på Wizworks. De letar ofta efter musik till deras reklam och info filmer. 🙂http://wizworks.se/

Ska dit nu och spela brädspel. 😎

Nämen oj, va spännande. Tack så mycket för erbjudandet, det är dock inte läge just nu då jag skulle ha svårt att hinna med uppdrag men jag skulle mer än gärna få hjälp med sånt mot nästa sommar/höst när jag tänkte starta igång lite försiktigt vid sidan av musikstudier. ☺️ När man börjar jobba på portfolio och så.

Link to comment
Dela på andra sajter

@memphan Trist att höra att det sprack med tjejen 🙁 (innebär det här att du och jag kan börja träffas igen?!? 😮🥰 )

Kul att du funderar på fhsk 🥰 Jag pluggade tre år på Oskarshamns fhsk och det vart en awesome tid! 😄

Klart vi ska börja träffas igen Chaeman 🥰😄

Jamen va nice, så du kan rekommendera skolan då förmodar jag? ☺️

Ska kolla in den lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är emot allt som är anti.

Jag är för allt som jag inte är emot, däremot är jag emot det mesta har jag för mig. Ibland tar det emot att föra sig, att gå motvalls men det är inget som förför. Då går det emot en för det mesta. Därför är jag inte för det mesta utan mot, för det mesta.
Link to comment
Dela på andra sajter

M vill göra det olagligt med fattigdom nu också, på sätt och vis. Visst är det fascinerande att se hur attityder svänger, allt i rösternas namn. Innan valet var ju att ens närma sig sådana här tankar ajabaja. Nu tycker väl jag att det är ajabaja i alla fall. Ja, inte att närma sig frågorna utan förslaget alltså, men det är ändå otroligt att följa hur saker förändras så snabbt. Nu vill man ju fiska tillbaka folk som gick över till SD.

Näeh, det blir fika på det. Räkmacka & lite te med honing.

Tiggeriet bryr jag mig inte om, mer än att jag har slutat att ge. Däremot tycker jag ju att man borde ha insett att om man släpper in hur mycket människor som helst så tar ställena där de kan bo slut. Där är vi nu. Nu pratar man om gymnastiksalar och tält. Och snart är det vinter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska föra efter mot.

Jag är mer för att vara emot.

Tiggeriet bryr jag mig inte om, mer än att jag har slutat att ge. Däremot tycker jag ju att man borde ha insett att om man släpper in hur mycket människor som helst så tar ställena där de kan bo slut. Där är vi nu. Nu pratar man om gymnastiksalar och tält. Och snart är det vinter.

Ja. Hjälpa i all ära, inget fel i det men... då ska man kunna lösa det också. Just vintern där slår ju hårt. Hörde någon intervju med någon, troligtvis somalier som tyckte att kylan var det värsta av allt han upplev hittills. Han kunde för sitt liv inte fatta att det kunde vara så kallt här. Till saken hör att det var +10° vid intervjutillfället. Hur blir det inte vid -10, eller för oss finnar småsvala -20°?
Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu har man börjat följa den italienska serien Gomorra, baserat på filmen, eller rättare sagt romanen med samma namn. Länge sedan jag såg filmen, man kanske skulle se om den först. Jag är för sådant.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Och dessutom vet dom att det är ett bra land att invandra till och då kan man fråga sig hur många är egentligen flyktingar?

Hallonte på de!

Och med "bra" menar jag relativt lätt och trevligt bidragsland att komma in i.

Fast då menar jag inte att man ska stänga gränserna heller. Utan jag menar att någon måtta får det väl vara menar jag.

Hela världen kan inte bo i Sverige heller! 😳

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart vi ska börja träffas igen Chaeman 🥰😄

Jamen va nice, så du kan rekommendera skolan då förmodar jag? ☺️

Ska kolla in den lite.

😊🥰😎

Mjo, den kändes bra för mig back in the day (2002); bra lärare, sköna personer och trevlig stämning. Sedan är ju "Åskishmn" (som man säger i folkmun) skapligt WT men Folkan är ju lite av ett eget samhälle däruppe i Norrtorn. Plus för att den ligger i anslutning till stan vilket är ovanligt för folkhögskolor som annars brukar vara utlokaliserade på vischan (typ Ransäter, Liljeholmens m fl) 😄

Jag pluggade tre år (2 år musik och ett "allmän-år) vilket kändes okej. Länk till mu-linjen

Mycket av det jag lärt mig inom musik grundlade jag på O-hamn; dirigering (blandad kör och barnkör ihop med kantorerna), arrangering, liveproduktion, stämföring, musikteori, ensemble e t c.

Tror att du skulle trivas med folkhögskole-formen, Memphan; du verkar vara en öppen och skön krapp ☺️

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gick på folkhögskola där dom även hade utbildning i nån slags allmänt artisteri. Det var lite som Fame, att dom sjöng i matkön osv. Det blev en del konflikter där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...