Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag kanske läste ikapp fel? Orkar inte scrolla tebax. Kaffffffffeeeeeehhhh!!!!

Han kanske dyker upp framåt midnatt med ett klargörande. Har för mig att han skrev längre tillbaka att han skulle sluta på jobbet för han hade andra planer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yeah grymt kul och mycket folk! Alla 200 förköp sålda och resterande biljetter vid dörren tog slut vid 21. Så en 260 pers var där! Kunde säkert sålt 100 biljetter till men hotellet ville inte ta in fler så det var fullt hus! Föreningen cashade nog in 20000kr efter utlägg. Detta i en kommun med ca 8000 invånare. Riktigt nöjda är vi!

Va roligt 😄

Såg att du ska gå musik på folkhögskola. Jag gick Framnäs under ett år och det kommer jag aldrig ångra. En av dom bästa tiderna i

Mitt liv. Lycka till med det Memphis!

Ska du gå på folkhögskola?

Yes, har en hel del nya planer i mitt liv. Skall först studera musikteori på egen hand med distanskurser, och sen försöka komma in på Gotlands Tonsättarskola, på deras 2 åriga Kompositionslinje. ☺️ Sen försöka arbeta med att ljudsätta reklam/trailers/film/spel. Vet att det är en smal och tuff bransch att försörja sig i men känner att det är det jag verkligen vill göra. Jobbade lite med sånt runt 2008 när jag var arbetslös några månader, tjänade några tusenlappar på diverse uppdrag och tyckte det var hur kul som hest. Sen började jag plugga tekniskt och har jobbat sedan dess. Var ju det man förväntades göra, och läsa något ordentligt och få det ordnat för sig. Men senaste halvåret så har jag insett att jag inte vill syssla med det längre utan vill vill ta upp musiken igen, är det jag har mest passion för. ☺️ Pengar är inte allt här i livet. Hellre fattigare men lyckligare.

Kaffe på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Va roligt 😄

Yes, har en hel del nya planer i mitt liv. Skall först studera musikteori på egen hand med distanskurser, och sen försöka komma in på Gotlands Tonsättarskola, på deras 2 åriga Kompositionslinje. ☺️ Sen försöka arbeta med att ljudsätta reklam/trailers/film/spel. Vet att det är en smal och tuff bransch att försörja sig i men känner att det är det jag verkligen vill göra. Jobbade lite med sånt runt 2008 när jag var arbetslös några månader, tjänade några tusenlappar på diverse uppdrag och tyckte det var hur kul som hest. Sen började jag plugga tekniskt och har jobbat sedan dess. Var ju det man förväntades göra, och läsa något ordentligt och få det ordnat för sig. Men senaste halvåret så har jag insett att jag inte vill syssla med det längre utan vill vill ta upp musiken igen, är det jag har mest passion för. ☺️ Pengar är inte allt här i livet. Hellre fattigare men lyckligare.

Kaffe på det?

Kör så de ryk! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Va roligt 😄

Yes, har en hel del nya planer i mitt liv. Skall först studera musikteori på egen hand med distanskurser, och sen försöka komma in på Gotlands Tonsättarskola, på deras 2 åriga Kompositionslinje. ☺️ Sen försöka arbeta med att ljudsätta reklam/trailers/film/spel. Vet att det är en smal och tuff bransch att försörja sig i men känner att det är det jag verkligen vill göra. Jobbade lite med sånt runt 2008 när jag var arbetslös några månader, tjänade några tusenlappar på diverse uppdrag och tyckte det var hur kul som hest. Sen började jag plugga tekniskt och har jobbat sedan dess. Var ju det man förväntades göra, och läsa något ordentligt och få det ordnat för sig. Men senaste halvåret så har jag insett att jag inte vill syssla med det längre utan vill vill ta upp musiken igen, är det jag har mest passion för. ☺️ Pengar är inte allt här i livet. Hellre fattigare men lyckligare.

Kaffe på det?

Hoppas det går bra för dig. 😄 Du har väldigt bra musiköra och kunskaper. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...