Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag tror jag hittat perfekta dörrarna till min TV-bänk. Först var jag inne på att dom måste vara samma ekfärgning så det matchar men nu börjar jag tänka att det kan vara snyggt med någon kompletterande färg. Så jag hittade dessa:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20291630/#/50291624

Sen behöver jag bara såga till dom lite! ^___^

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag hittat perfekta dörrarna till min TV-bänk. Först var jag inne på att dom måste vara samma ekfärgning så det matchar men nu börjar jag tänka att det kan vara snyggt med någon kompletterande färg. Så jag hittade dessa:

http://www.ikea.com/...1630/#/50291624

Sen behöver jag bara såga till dom lite! ^___^

Ja, varför inte. Tänk på var/hur du sågar. Vore dumt om du sågar på vad som kommer bli dörrarnas ovansida, då kommer ditt sågande synas. Tänk också i samband med detta gångjärnens placering. Om du ska använda de som du visade i den första bilden härom dagen så måste de ju försänkas in i luckan. Men det kommer bli schnôggth äfterpåefteråt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, varför inte. Tänk på var/hur du sågar. Vore dumt om du sågar på vad som kommer bli dörrarnas ovansida, då kommer ditt sågande synas. Tänk också i samband med detta gångjärnens placering. Om du ska använda de som du visade i den första bilden härom dagen så måste de ju försänkas in i luckan. Men det kommer bli schnôggth äfterpåefteråt.

Jepp, jag har planerat in allt i minsta detalj. 😄 Lär delge bilder på mitt bygge. Får se om jag orkar sätta igång nu i helgen eller om jag ska vänta lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart mkt vackert. Men nog är rösten för mkt komprimerad? Det är den i nästan alla inspelningar, även superproffs inspeningar. Det är det som till en del gör att nästan alla tjeröster låter likadant.

Så är det.

Bekvämt sen när man ska mixa med sång som är platt som en orgelton.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför Melovi håller på att spamma samma låtar hela tiden i detta forum förstår jag inte. Likt en spambot.

Ja, man kan undra. Det kanske är den där fröken Carrey som kapat datorn och lägger ut här för att längstah rimmar med Mariah 😳 Dessutom är det off topic i denna tråden tillägnad kaffe, bananer, kaffe, damp, helikoptrar, kaffe, mat, kaffe, fika och något mer jag glömt.

...och appropå spam så vilja jag bara säga att nu blir det kaffe!! ☺️🥰

Det är inte spam det är kaffe. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag hittat perfekta dörrarna till min TV-bänk. Först var jag inne på att dom måste vara samma ekfärgning så det matchar men nu börjar jag tänka att det kan vara snyggt med någon kompletterande färg. Så jag hittade dessa:

http://www.ikea.com/...1630/#/50291624

Sen behöver jag bara såga till dom lite! ^___^

Välj de där dörrarna så blir du inte selsviken!

/self-facepalm

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...