Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Fan skit. Jag hann lägga upp tre av fem visor på Soundclouden, sen blev jag utloggad, o de går inte att logga in igen. Undrar om jag blivit livstids portad pga covers på urgamla visor.

Det kan inte vara mikrofonerna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag slutade dricka när jag började spela alltmer på krogen. Det var ju så övertydligt det jag såg, typ ingen hade roligt pga alkoholen. Kl ett på natten är alla helt väck i skallen. Mkt dyr idioti att supa svindyrt på krogen.

Jag drack aldrig större mängder eller regelbundet. Kunde bli till fester. Nyår t.ex. Jag gjorde aldrig något dumt pga att jag druckit. Dumma saker har jag gjort helt nykter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag drack aldrig större mängder eller regelbundet. Kunde bli till fester. Nyår t.ex. Jag gjorde aldrig något dumt pga att jag druckit. Dumma saker har jag gjort helt nykter.

Jag har gjort desto mer idiotgrejer i fyllan. O varit bakfull i typ en vecka.

Nu när jag oftast är nykter blir det dumma grejer ändå. "Ack o ve, om allt vore lika enkelt som musik".

Soundkludderiet började funka igen.

https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/visor-jag-vantar-vid-min-stockeld-151015

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte jag heller. Min dygnsrytm påminner om dansen jenka, eller nåt.

Är man arbetslös o inte har småbarn eller annat viktigt att ta hand om är det väl bara att totalskita i om man är uppe på nätterna o sover till efetermiddan? Genomsnittsmänniskan har ju en dygnsrytm på 25 timmar om man inte har nån klocka eller kan se hur solen går upp o ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man arbetslös o inte har småbarn eller annat viktigt att ta hand om är det väl bara att totalskita i om man är uppe på nätterna o sover till efetermiddan? Genomsnittsmänniskan har ju en dygnsrytm på 25 timmar om man inte har nån klocka eller kan se hur solen går upp o ner.

Nu har jag ju mina damer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte jag heller. Min dygnsrytm påminner om dansen jenka, eller nåt.

Blev ingen tupplur men snart blir det god natt på riktigt istället... hoppas jag inte vaknar innan 4:00 bara. Värst vore nog att vakna typ 22.
Link to comment
Dela på andra sajter

En lösning vore ju om damerna "sov" över hos dig. Då kunde de ju lära sig nya grejer oavbrutet, du får upp dem i tid och de får upp dig så att säga...

Bara fördelar egentligen. Med tanke på de förlegade könsrollerna de vuxit upp med kommer du ha det städat som aldrig förr och dessutom servar de dig med mat och tvätt och till kvällen har du några att bjuda på dina kantarellmackor innan det blir dags för rollspel i sänghalmen. Godsägaren hälsar på pigorna i bomullsfälten t ex. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

En lösning vore ju om damerna "sov" över hos dig. Då kunde de ju lära sig nya grejer oavbrutet, du får upp dem i tid och de får upp dig så att säga...

Bara fördelar egentligen. Med tanke på de förlegade könsrollerna de vuxit upp med kommer du ha det städat som aldrig förr och dessutom servar de dig med mat och tvätt och till kvällen har du några att bjuda på dina kantarellmackor innan det blir dags för rollspel i sänghalmen. Godsägaren hälsar på pigorna i bomullsfälten t ex. ☺️

Du är väl inte, hmm.......r........hm.....?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är väl inte, hmm.......r........hm.....?

Rastafari?

Rationell?

Reaktionär?

Reaktiv?

Rabiat?

Rackare?

Raffig?

Raffinerad?

Rak?

Raketforskare?

Rakryggad?

Rannsakande?

Rask?

Rattmuffsfantast?

Realist?

Redaktör?

Redundant?

Regelbunden?

Rakad?

Rejäl?

Renhårig?

Reseledare?

Respektabel?

Retorisk?

Raljant?

Retsticka?

😑 Jag tänker bara på ditt bästa, väl och ve. Håll med om att tipset var bra??? ☺️

Dessutom är det Plus med Josephine Freje 🥰 ikväll, det blir kpd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har gjort desto mer idiotgrejer i fyllan. O varit bakfull i typ en vecka.

Nu när jag oftast är nykter blir det dumma grejer ändå. "Ack o ve, om allt vore lika enkelt som musik".

Jag kan alltid skylla på min diagnos. Bra att kunna luta sig mot den...

12863 inlägg nu. Ni får ligga i lite mer.

Jag har inte ens hålfotsinlägg...

Link to comment
Dela på andra sajter

Rastafari?

Rationell?

Reaktionär?

Reaktiv?

Rabiat?

Rackare?

Raffig?

Raffinerad?

Rak?

Raketforskare?

Rakryggad?

Rannsakande?

Rask?

Rattmuffsfantast?

Realist?

Redaktör?

Redundant?

Regelbunden?

Rakad?

Rejäl?

Renhårig?

Reseledare?

Respektabel?

Retorisk?

Raljant?

Retsticka?

😑 Jag tänker bara på ditt bästa, väl och ve. Håll med om att tipset var bra??? ☺️

Dessutom är det Plus med Josephine Freje 🥰 ikväll, det blir kpd.

Raljerande reseledare gissar jag på? Va de rätt?

😕😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...