Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Enligt SD håller sverige på att kollapsa totalt!

Vad säger ni om det?

Jag väntar med stort intresse på hur det ska bli om det blir tältläger och gymnastiksalar mm, och sedan ingenstans att slussa vidare.

Jag väntar också med spänning på politikernas plan B, eller om det är plan A vi fortfarande väntar på.

En skopa ovett alltså.

Jävla hopskrivning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar nytker all the time? Har du som de flesta hunnit med att supa och supe alldeles för mycket förr? Det hör ju till allmänbildningen brukar jag säga.

Jag blev aldrig glad av att dricka. Cynisk och elak. I övrigt hände inte så mycket. Men det kan vara bra att ha något att skylla på när man burit sig åt. "Jag var ju full!" Nu gör jag som jag vill. Behöver inte ha något att skylla på.

Vet inte om det var allmänbildande men en erfarenhet. Var inte så kul som det såg ut...

Vad jag gillar idag är en öl till maten och sötsliskig likör till kaffet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Migration är en miljonaffär. Många skor sig på det hela. Bert Karlsson tjänar väl en del... Först är det smugglarna som tjänar en hacka... sen herr Karlsson när migranterna tagit sig hit... och kanske fått flyktingstatus...

Link to comment
Dela på andra sajter

Migration är en miljonaffär. Många skor sig på det hela. Bert Karlsson tjänar väl en del... Först är det smugglarna som tjänar en hacka... sen herr Karlsson när migranterna tagit sig hit... och kanske fått flyktingstatus...

Karlsson är riktigt billig om man jämför med vad många andra tar. Tar man in så mycket folk måste de ju bo nånstans. Hur skulle det annars gå till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blev aldrig glad av att dricka. Cynisk och elak. I övrigt hände inte så mycket. Men det kan vara bra att ha något att skylla på när man burit sig åt. "Jag var ju full!" Nu gör jag som jag vill. Behöver inte ha något att skylla på.

Vet inte om det var allmänbildande men en erfarenhet. Var inte så kul som det såg ut...

Vad jag gillar idag är en öl till maten och sötsliskig likör till kaffet...

Jag slutade dricka när jag började spela alltmer på krogen. Det var ju så övertydligt det jag såg, typ ingen hade roligt pga alkoholen. Kl ett på natten är alla helt väck i skallen. Mkt dyr idioti att supa svindyrt på krogen.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Man SKA dricka med sans o vett"??? Alkohol funkar INTE så på väldigt många. Skulle alkohol uppfinnas idag blev det knappast lagligt.

Det var mer i ungdomens glada och bekymmerslösa dagar man svirade runt. Numer är det lugnare takter och smuttar helst på någon förnäm Whisky eller Cognac.

Är väl medveten om att en del inte skulle vara i närheten av alkohol egentligen, Kikki Danielsson t ex.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade du gjort skopan alldeles själv?

Det hade väl samlats ihop till den. Jag sa till henne att jag inte hade fått några andra reaktioner från henne än negativa sådana när hon undrade om jag redan skulle gå hem. Hon vek ner sig så det kanske var bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...