Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Får ni låna en ersättningsbil under tiden då då?

Det får vi säkert. Har bara fått veta att det kommer ske via ett brev. Nytt brev kommer sen med info om hur var när osv. Pratade med en bilkunnig kompis igår och han trodde inte det skulle ändras prestanda möjligen nån hästkraft mindre...

Link to comment
Dela på andra sajter

Falukorv, svamp och nu nötter!

Rena rama mattråden! Jaa alltså inte matt-råden då..

Glöm inte smileys-bananas-757221.gif

Å måste se säs 2. 1an var ju grymt bra!

De e D ☺️

Ja, absolut! Såg andra delen av nya Homeland nyss också... schpennanndeh e de de e de de e.

Det får vi säkert. Har bara fått veta att det kommer ske via ett brev. Nytt brev kommer sen med info om hur var när osv. Pratade med en bilkunnig kompis igår och han trodde inte det skulle ändras prestanda möjligen nån hästkraft mindre...

Ja, det blir mjukvaru uppdatering. Du kommer förmodligen inte känna av någon skillnad. Djävla klåpare ar det vad det är. De de de e di där.
Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Jag håller med om att han är en shysst kille men jag kan säga exakt samma sak om dig. ☺️

Asch då, nu blir jag ju alldeles generad. Menneh, du brukar ju vara väldigt duktig på ställa upp själv förresten så tack själv! 🥰

🥰

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ Helt klart bättre. Hon har den där glimten av erfarenhet i ögonvrån som mogna kvinnor har. Men de där hårda SSSSCCCCHen hon väser fram med underbettet är inte så tilldragande direkt.

"SSsschhhka jag ssssccchuuga av dig?"

Det vore som att dra draggen i en planfräs troligtvis 😱

"Ärr det ssscchöönt?"

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vafalls! Håll dig utanför mina ilägg tack! 😛

ilägg? 😳

Är du i mina skor och snokar nu också 😠

Va har du fvå näsor? 😮 :o 😮
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...