Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Trippla inlägg i storforat! 😮

Vad du babblar! Man får ju inte in ett ord i allt ditt spammande! 😱😠 :angry: 😠

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Gott Slejj.

Har läst ikapp.

Falukorv, flyktingströmmar och helikopter.

Försöker hitta en röd tråd, vad har de tre sakerna gemensamt egentligen. 😕

Äsch, jag är väl för trött.

Gustav Vasa flydde genom genom Dalarna. Sedan så lät han, i Falun, halshugga dem som hjälpte honom att fly från kungen för att de ställt sig upp emot kungen. V.Gurra ville ju inte ha en massa folk som vågade ställa till det för kungen när han själv var kungen. Där har du kopplingen mellan Falukorv och flykt.

Om han bara kunnat flyga helikopter så skulle han ju sluppit att halshugga alla som hjälpt honom, förutom den pilot som flög honom. Om alla flyktingar hade varsin helikopter så skulle de kunna sälja dem och komma hit på semester tills det lugnat ner sig i deras hemländer. Men skulle det finnas så många helikoptrar på marknaden så skulle de inte vara mera värda än, nu kommer det geniala, EN FALUKORV!

Svårare än så är det inte. Hur kan du vara så blind? 😱

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hela grejen med denna tråd är ju att tråden saknar en tråd vilket i sig är själva tråden i tråden. Så tråden saknar tråd och det är just icketråden tråden i den trådlösa tråden. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Haha! Välkommen m78m! Denna tråd är inte typisk för forumet samtidigt som denna tråd är det mest typiska för forumet. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gustav Vasa flydde genom genom Dalarna. Sedan så lät han, i Falun, halshugga dem som hjälpte honom att fly från kungen för att de ställt sig upp emot kungen. V.Gurra ville ju inte ha en massa folk som vågade ställa till det för kungen när han själv var kungen. Där har du kopplingen mellan Falukorv och flykt.

Om han bara kunnat flyga helikopter så skulle han ju sluppit att halshugga alla som hjälpt honom, förutom den pilot som flög honom. Om alla flyktingar hade varsin helikopter så skulle de kunna sälja dem och komma hit på semester tills det lugnat ner sig i deras hemländer. Men skulle det finnas så många helikoptrar på marknaden så skulle de inte vara mera värda än, nu kommer det geniala, EN FALUKORV!

Svårare än så är det inte. Hur kan du vara så blind? 😱

☺️

EXAKT så är det! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gustav Vasa flydde genom genom Dalarna. Sedan så lät han, i Falun, halshugga dem som hjälpte honom att fly från kungen för att de ställt sig upp emot kungen. V.Gurra ville ju inte ha en massa folk som vågade ställa till det för kungen när han själv var kungen. Där har du kopplingen mellan Falukorv och flykt.

Om han bara kunnat flyga helikopter så skulle han ju sluppit att halshugga alla som hjälpt honom, förutom den pilot som flög honom. Om alla flyktingar hade varsin helikopter så skulle de kunna sälja dem och komma hit på semester tills det lugnat ner sig i deras hemländer. Men skulle det finnas så många helikoptrar på marknaden så skulle de inte vara mera värda än, nu kommer det geniala, EN FALUKORV!

Svårare än så är det inte. Hur kan du vara så blind? 😱

☺️

xD

guhu

Link to comment
Dela på andra sajter

Psykopater gillar kaffe. http://www.aftonblad...icle21570855.ab

Psykopater blir inte smittade av gäspningar. De saknar empatiförmåga. Låtsas gäspa så får ni reda på vilka som är psykopater i er omgivning.

Då var man avstängd från Flashback igen, men bara en vecka.

Har konto där men skriver aldrig där. Läser inte där heller. Ere bra?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Psykopater blir inte smittade av gäspningar. De saknar empatiförmåga. Låtsas gäspa så får ni reda på vilka som är psykopater i er omgivning.

Har konto där men skriver aldrig där. Läser inte där heller. Ere bra?

😠 Sluta! Nu blir jag schizofren ju.

🙁 Först är jag bevisligen psykopat, sedan är det bevisligen inte det... finns jag ens? 😕😱

Tar en kopp kärlek och varvar ner med den. 🥰 :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Psykopater blir inte smittade av gäspningar. De saknar empatiförmåga. Låtsas gäspa så får ni reda på vilka som är psykopater i er omgivning.

Har konto där men skriver aldrig där. Läser inte där heller. Ere bra?

Nej! det tycker inte jag att det är. Bara en massa anonyma "sanningssägare" som klagar på PK-media och ger varandra drogtips. 😛 Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

😠 Sluta! Nu blir jag schizofren ju.

🙁 Först är jag bevisligen psykopat, sedan är det bevisligen inte det... finns jag ens? 😕😱

Tar en kopp kärlek och varvar ner med den. 🥰 :wub:

Fint med diagnos. Inte utan min diagnos. Då vet alla att man är kreativ. Eller kan vara det. Plus att vad man än gör är man ursäktad. Liksom. Eller...?

Link to comment
Dela på andra sajter

I och för sig mår man inte bra hela tiden - men det är säkert utvecklande... Det som inte dödar en...

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...