Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Jo lite väl mycket bastufeeling i sådana hus, även för oss finnar, men det går ju att rätta till. Exteriört så passar det in i miljön och orten och upplevs mysigare på plats. Syrran bodde på samma gata och det var ett av de husen man gick och fantiserade över hur det skulle vara att bo i.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo lite väl mycket bastufeeling i sådana hus, även för oss finnar, men det går ju att rätta till. Exteriört så passar det in i miljön och orten och upplevs mysigare på plats. Syrran bodde på samma gata och det var ett av de husen man gick och fantiserade över hur det skulle vara att bo i.

Alla möbler är ju i furu! Släng ut dom och Släng in lite modernare möblemang så ska du få se!

Riktigt snyggt vare!

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det tråkiga är att alla möbler jag har gör att det ser ut som ett designhelvete istället. Fast iofs så kan de bli en ball effekt i det huset, kanske. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vet inte vart jag skulle ha studion bara. Fast jag tror att det bor en musiker några hundra meter därifrån som kanske skulle kunna var intresserad av att ha en gemensam studio i sitt garage/gästhus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vart jag skulle ha studion bara. Fast jag tror att det bor en musiker några hundra meter därifrån som kanske skulle kunna var intresserad av att ha en gemensam studio i sitt garage/gästhus.

Smäll upp en sådan där Attefallare vet ja!? Borde ju hur perfa som helst som studio om man väljer en som passar den övriga stilen på kåken. Halva kunde vara bastu så har man ju det bästa av två världar. ☺️

För övrigt är det ju hur bra som helst med ett slitet rustik look på utsidan med timmer och trä men modernt satan inuti.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...