Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Blidde inte sova just nu ändå. Någon rackare hade gjort så att jag startade min bastu ju. 🥰 :wub: 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Alltså inte kardborrbanden utan det är som är nedanför och mellan dom tre modemen.

En tåkig men enkel lösning vore väl bara en stadig tejpbit?

Spelat in alla tre kvällar. Förvånansvärt bra ljud med bara två cm3 i rummet direkt i portan. Ibland är enkelhet det bästa.

Nice! Hoppas vi får höra något senare då. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller på och researchar en bra lösning för att samla alla tusentals kablar jag har bakom min TV-bänk. Jag hittade det här som någon hade gjort, vilket verkade riktigt smart:

Entertainment-Center-TV-Cable-Management_1.jpg

Entertainment-Center-TV-Cable-Management_5.jpg

Frågan är då förstås bara var man får tag i ett sånt där galler. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Smidigt!

Ja nån snutt kan jag säkert ladda upp sen k9!

Galler hittar du i gallerian Micke H 😆

Men jag säger inte vilken ☺️

Låter som en rysk fånge... 😲

Galler Ian... ☺️

😊

Borde nog lagt mig för länge lägen sedan... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag håller på och researchar en bra lösning för att samla alla tusentals kablar jag har bakom min TV-bänk. Jag hittade det här som någon hade gjort, vilket verkade riktigt smart:

Entertainment-Center-TV-Cable-Management_1.jpg

Entertainment-Center-TV-Cable-Management_5.jpg

Frågan är då förstås bara var man får tag i ett sånt där galler. xD

Undrar om kompost galler skulle funka? De är ju billiga att köpa i fyrpack

http://www.clasohlson.com/se/Kompostgaller/40-7915?gclid=Cj0KEQjwy92wBRCl7trx4PaIo8EBEiQASPhtC4FVbLcAR3ybVOJDpfmnQT4Ncq_9e229G2PvGh3kW3oaAkhS8P8HAQ&gclsrc=aw.ds&userSelection=B2C&rememberCookie=false

Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Skedde allt detta...samtidigt?

😳 Nej men du är något på spåret där... Att effektivisera allt. Undrar om granntösen skulle gå med på det där i duschen..?

Visst är det pinsamt när man under älskogs akten plötsligt skriker fel namn och vrålar kaffe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Örsta kaffekoppen på morron, den är den allra goaste! Vanliga Gevalia brygg är goast också. Så är det bara.

Två ägg o goa limpmacker.

Örsta? Låter som nån 08-förort

Vad kostar det att annonsera på Blockets studioprylsavdelning?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vet inte om jag ska ta upp debatten med K9 igen. Han skriver så långa inlägg.

Jo men problemet är ju att det är så mycket mera komplicerat än att bara peka på ett problem i taget, när det handlar om politik. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kul när man blir väckt och konstaterar att man borde vaknat för en halvtimme sedan. Ställer klockan och somnar om. Tyvärr så ställde jag ju klockan på att ringa just en halvtimme innan jag faktiskt redan vaknat. Och somnar om igen... blev ju inte mindre sen av det. 😳🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu är det annonserat om en sE4400a. Vad jag satte för pris har jag redan glömt bort.

Fördelen med att vara senil är att man inte behöver vara rädd för att bli senil. Det är mitt motto. 😐
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Segt att vara så trött när man ska iväg på släktmiddag. Ska bli kul att träffa alla släktens hundar, dock. 😛

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tar ni med er alla hundar? Det låter som ett recept på kaos.

Nej, det blir bara fem, sex hundar där. Mina tre får stanna hemma. Fast eftersom två av mina hundar är föräldrar till nästan alla andra hundar så är det alltid de som styr i hundgården. För de får hålla sig där ute när de är så många. Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...