Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Att på nära håll titta på nakna damer kan förvrida skallen värre än sprit.

Det är väl ingen av mina närmare bekanta som ser det här, så jag kan ju erkänna som det har varit, jag har alltid gått dit kuken har pekat. 🙂

Huvva! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag har snarare varit tvärtom när det kommer till det motsatta könet. Alltid varit väldigt selektiv med vem jag träffar eller busar med. Har nästan aldrig haft one night stands och oftast så har jag känt tjejerna mycket väl innan vi gått till sängs. För mig är det A och O för att få ut så mycket av umgänget som möjligt. Var så petig med vilka tjejer jag låg med att jag började undra om jag var gay. Fick tipset att ge gayporr en chans men det föll mig aldrig i smaken. Finns inget som är sexigt men killar och inget som inte är sexigt med tjejer. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har snarare varit tvärtom när det kommer till det motsatta könet. Alltid varit väldigt selektiv med vem jag träffar eller busar med. Har nästan aldrig haft one night stands och oftast så har jag känt tjejerna mycket väl innan vi gått till sängs. För mig är det A och O för att få ut så mycket av umgänget som möjligt. Var så petig med vilka tjejer jag låg med att jag började undra om jag var gay. Fick tipset att ge gayporr en chans men det föll mig aldrig i smaken. Finns inget som är sexigt men killar och inget som inte är sexigt med tjejer. 😛

Ja, att gå dit draggen pekar är ju en manlig specialitet av förklarliga skäl. Själv har jag nästan jämt haft välsignelsen (och förbannelsen) att flickorna har sökt sig till mig så den där jakt biten av det hela har nästan aldrig varit aktuell. Jag kan undra varför då jag definitivt inte ser ut som en fotomodell från Dressman. Kanske har det med det där diffusa med utstrålning att göra eller självsäkerhet/förtroende. Att precis kliva av en scen brukar givetvis hjälpa och ja, nuppa är mumma för själen.

Gmorrrrrrrrrrn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är när man är stadgad som det blir knepigt. Inte för att jag har svårt att hålla snabeln i kalsipperna utan det kan ställa till med scenarior som inte direkt är till ens fördel. Lika knepigt är det när någon som i sin tur är stadgad plötsligt gör närmanden. Jag har i de flesta fall valt att "ducka" i de lägena. Ibland tappar man tron på folk och deras förhållanden helt, en del har ju inte några spärrar verkar det som.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att på nära håll titta på nakna damer kan förvrida skallen värre än sprit.

Det är väl ingen av mina närmare bekanta som ser det här, så jag kan ju erkänna som det har varit, jag har alltid gått dit kuken har pekat. 🙂

Huvva! 😆

Bergsklättrare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Naturligtvis...

En gång var jag på ett föredrag om brandsäkerhet hållet av vår lokale brandchef. I pausen pratade jag med min kompis, och han som jag hade märkt att tjommen använde ordet "naturligtvis" väldigt ofta.

Under de andra 45 minuterna förde jag statistik och kom fram till att han använde ordet 68 gånger, eller något liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång var jag på ett föredrag om brandsäkerhet hållet av vår lokale brandchef. I pausen pratade jag med min kompis, och han som jag hade märkt att tjommen använde ordet "naturligtvis" väldigt ofta.

Under de andra 45 minuterna förde jag statistik och kom fram till att han använde ordet 68 gånger, eller något liknande.

Så pass. Där ser man, Precis. Absolut.

Kan man också säga.

Rätt många gånger... Typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång var jag på ett föredrag om brandsäkerhet hållet av vår lokale brandchef. I pausen pratade jag med min kompis, och han som jag hade märkt att tjommen använde ordet "naturligtvis" väldigt ofta.

Under de andra 45 minuterna förde jag statistik och kom fram till att han använde ordet 68 gånger, eller något liknande.

Ja, en del kan ha sådana där uttryck för sig. Jag hade en chef en gång som alltid sa "Ja... det finns mycket" så fort han stötte på något här i livet som inte han riktigt förstod sig på... och det var mycket.

Han var en sådan där översittar typ "kunde allt". Han lackade bl a om sin bil, en Saab V4 alldeles själv i orange färg. Det som förstärkte intrycket var att han hade använt för mycket färg och för lite luft i munstycket och därigenom lyckats få en apelsinskals liknande yta, gropig och dann.

Vi andra berömde honom givetvis mycket för den fina apelsinfärgade lacken och han sög åt sig berömmet med erbjudandet att han kunde lacka om våra bilar också om vi ville.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...