Neosus Postat 7 oktober 2015 Postat 7 oktober 2015 (redigerat) Jag säger då de! ☺️ Redigerat 7 oktober 2015 av Neosus
Dark Of Light Postat 7 oktober 2015 Postat 7 oktober 2015 Aah...alltså.... aaaaah!! Ah! Koka te kanske? 😲☺️ Var det en nysning på gång, trampade gud på ett häftstift eller var det rentav något sexuellt kanske som hände där då va och så te pd?
Naymari Postat 7 oktober 2015 Postat 7 oktober 2015 (redigerat) Dagens oväntade post. Redigerat 7 oktober 2015 av Naymari
Memphis Postat 7 oktober 2015 Postat 7 oktober 2015 Äntligen fick man stängt av autouppspelning av videoklipp i mitt nyhetsflöde på fejjan. Puh. Verkligen superstressande att bombaderas av supermycket media varannan sekund sådär :S Jämt inlägg!
slejnard Postat 7 oktober 2015 Postat 7 oktober 2015 Jo det är smidigt att ha det avstängt. Lite sova pd? Börjar först 10.30 imorn ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 7 oktober 2015 Postat 7 oktober 2015 Här tänkte jag "Gevalia". Jag tänkte take away. Ny var jag rolig va? När jag skrev att jag tänkte alltså... ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 7 oktober 2015 Postat 7 oktober 2015 Hittade just stora blodpölar på golvet och fick panik. Besiktade alla hundarna från topp till tå och hittade ingen skada på någon av dem. Men när Puma (min äldsta tik) besiktade min tass så hittade hon ett en centimeter långt sår på stortån. Hur kan man lyckas med det utan att få ont? 😲
Dark Of Light Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 😳http://qz.com/514114/danish-moms-are-being-asked-to-send-their-adult-kids-on-baby-making-vacations/
Den Gode Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 Hittade just stora blodpölar på golvet och fick panik. Besiktade alla hundarna från topp till tå och hittade ingen skada på någon av dem. Men när Puma (min äldsta tik) besiktade min tass så hittade hon ett en centimeter långt sår på stortån. Hur kan man lyckas med det utan att få ont? 😲 Diabetes.
Dark Of Light Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 (redigerat) Hög smärt... tröskel. Smörgåstårta & kaffe nu, de e gott de e de de e ju de de e. Redigerat 8 oktober 2015 av Dark Of Light
Algotezza Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 På jubbet igen Engelska om tio minuter. Jubba jubba jubba...
Micke H Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 Jag anmälde mig på en hemsida och fick ett mail från någon med namnet "Svara Ej". Märkligt namn.
Den Gode Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 Jag anmälde mig på en hemsida och fick ett mail från någon med namnet "Svara Ej". Märkligt namn. Du kommer inte att kunna låta bli.
Dark Of Light Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 Ja en sådan uppmaning är svår att inte gå emot ☺️ Någonstans spammas någons inkorg av en enträgen Mickes små besynnerliga meddelanden.
Micke H Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 Det är lite som när onlinetjänster mailar mig och säger att det var länge sen dom såg mig och att dom saknar mig. 🥰 Då brukar jag maila tillbaka och berätta lite vad som händer i mitt liv och hur det går på jobbet. Det känns bra.
Recommended Posts