Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Aah...alltså.... aaaaah!!

Ah!

Koka te kanske? 😲☺️

Var det en nysning på gång, trampade gud på ett häftstift eller var det rentav något sexuellt kanske som hände där då va och så te pd?
Postat

Äntligen fick man stängt av autouppspelning av videoklipp i mitt nyhetsflöde på fejjan. Puh.

Verkligen superstressande att bombaderas av supermycket media varannan sekund sådär :S

Jämt inlägg!

016bf7ef1c92a60856ae355d84244072_400x400.jpeg

k9 (oregistrerad)
Postat

Här tänkte jag "Gevalia".

Jag tänkte take away.

Ny var jag rolig va? När jag skrev att jag tänkte alltså... ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Hittade just stora blodpölar på golvet och fick panik. Besiktade alla hundarna från topp till tå och hittade ingen skada på någon av dem. Men när Puma (min äldsta tik) besiktade min tass så hittade hon ett en centimeter långt sår på stortån. Hur kan man lyckas med det utan att få ont? 😲

Postat

Hittade just stora blodpölar på golvet och fick panik. Besiktade alla hundarna från topp till tå och hittade ingen skada på någon av dem. Men när Puma (min äldsta tik) besiktade min tass så hittade hon ett en centimeter långt sår på stortån. Hur kan man lyckas med det utan att få ont? 😲

Diabetes.

Postat

På jubbet igen Engelska om tio minuter. Jubba jubba jubba...

Postat

Jag anmälde mig på en hemsida och fick ett mail från någon med namnet "Svara Ej". Märkligt namn.

Du kommer inte att kunna låta bli.

Postat

Det är lite som när onlinetjänster mailar mig och säger att det var länge sen dom såg mig och att dom saknar mig. 🥰 Då brukar jag maila tillbaka och berätta lite vad som händer i mitt liv och hur det går på jobbet. Det känns bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.