Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

tja chae! 😄

Prosit.

😆

Jag kan tänka mig ett visst soundtrack till den scenen.

Något med Steely Dan va? 😮😛

* * *

Bästkusten vart awesome som vanligt. Otroligt skönt att komma iväg lite så här på hösten 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Spotify: Knuff o Birgersson Bullfitta

Jag tror han tog bort den från sin studioforumssignatur

Lyssnade på låten. Föredömligt kort. Under två minuter. Det bästa med den. Söker man på Bullfitta får man fram ytterligare en låt med sökordet i titeln.

PUU dag idag, Hette studiedag förr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ööh, ööhh, jag tänkte på det att det kanske skulle passa sig med, jag vet inte men bara idag alltså som ett slags undantag på något sätt kanske man kunde tänka sig ett scenario där vi, ja alla här så kunde eventuellt, om den rätta viljan finns och finns det en vilja så finns det ju ett sätt va, ja så tänkte jag efter att ha funderat ett tag om det kunde på något sätt gå för sig hur, tja inte vet jag men om det kunde gå att få till en, jag vet inte riktigt hur jag ska säga men, jag säger det rätt ut, utan vidare krusiduller, tveklöst så skjortan står rätt ut bara, ja kan vi ta en kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ööh, ööhh, jag tänkte på det att det kanske skulle passa sig med, jag vet inte men bara idag alltså som ett slags undantag på något sätt kanske man kunde tänka sig ett scenario där vi, ja alla här så kunde eventuellt, om den rätta viljan finns och finns det en vilja så finns det ju ett sätt va, ja så tänkte jag efter att ha funderat ett tag om det kunde på något sätt gå för sig hur, tja inte vet jag men om det kunde gå att få till en, jag vet inte riktigt hur jag ska säga men, jag säger det rätt ut, utan vidare krusiduller, tveklöst så skjortan står rätt ut bara, ja kan vi ta en kpd?

Kan du förklara lite närmare, alltså du menar en KPD på de e de de du säger e de de??

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men alltså man kan ju inte bara sådär utan vidare bara ta sådana gigantiska beslut av kolossala proportioner utan att ge det en ordentligt eftertanke fast istället för efter så före, lite som uttrycket tänka efter före, vilket ju är ett rätt konstigt uttryck om man tänker efter, fast den här gången efter och inte före för du kan inte grubbla över en tanke som inte redan finns vilket ju vore rätt konstigt, lika konstig som den här långa meningen så jag kommer nog sammanfatta detta med att ja, jag har beslutat mig för att, efter nogrannt övervägande, tacka ja till detta förslag och resa på mig och röra på mig mot köket där det borde finnas en kaffemaskin, såvida inte någon har flyttat på den eller tagit bort den, vilket vore konstigt så jag kan nog utgå ifrån att den fortfarande finns där och därmed så går jag och tar en kpd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ööh, ööhh, jag tänkte på det att det kanske skulle passa sig med, jag vet inte men bara idag alltså som ett slags undantag på något sätt kanske man kunde tänka sig ett scenario där vi, ja alla här så kunde eventuellt, om den rätta viljan finns och finns det en vilja så finns det ju ett sätt va, ja så tänkte jag efter att ha funderat ett tag om det kunde på något sätt gå för sig hur, tja inte vet jag men om det kunde gå att få till en, jag vet inte riktigt hur jag ska säga men, jag säger det rätt ut, utan vidare krusiduller, tveklöst så skjortan står rätt ut bara, ja kan vi ta en kpd?

Kaffefri dag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...